Gå til innhold

Jabra Elite Active 65t susing


LED2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja den er ikke på. Leste på et utenlandsk forum at det var et problem mange hadde. Eneste løsningen var og skru ned volum på proppene ganske langt ned og skru opp på tlf.

Syns da det blir så lav lyd. Skal heller ikke være sånn. Elkjøp får nok disse tilbake da jeg heller bestillte sennheiser momentum propper. Så får jeg se om dem er bedre ?

Lenke til kommentar

Ja den er ikke på. Leste på et utenlandsk forum at det var et problem mange hadde. Eneste løsningen var og skru ned volum på proppene ganske langt ned og skru opp på tlf.

Syns da det blir så lav lyd. Skal heller ikke være sånn. Elkjøp får nok disse tilbake da jeg heller bestillte sennheiser momentum propper. Så får jeg se om dem er bedre ?

Jeg vil anbefale øreproppene på det varmeste, så hvis du gir et nytt par en sjanse, så håper jeg det er bedre. Uansett, lykke til ?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte nå sennheiser sine så får jeg se hvordan dem er når jeg får dem i morgen. Dem er noe dyrere enn jabra sine også har jeg sett på en del tester at sennheiser er store. Kanskje ikke for løping?

Jabra sine leverte jeg tilbake. Blei lei av susing. Leste på en del andre forum at det var flere med dette problemet

Lenke til kommentar

Jabra eller Sennheiser? :)

 

Vurderer selv å kjøpe propper som jeg tenker bruke til løping, men sitter litt på gjerdet fortsatt.

Jeg har Jabra Elite active 65t, og er kjempefornøyd. Brukes på bussen i tillegg til løping og sykling. Sitter som støpt i øret, selv ved "røff" sykling. Har aldri falt ut av ørene.

 

De to største minusene for meg, er 

  • Boksen hvor man oppbevarer og lader dem er meget skranglete. Virker billig. Hadde Jabra elite sport 2.0 før, og der var det en heeelt annen kvalitet på boksen.
  • Micro USB. Kjedelig med micro usb til lading, når resten av verden bruker USB C
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg har Jabra Elite active 65t, og er kjempefornøyd. Brukes på bussen i tillegg til løping og sykling. Sitter som støpt i øret, selv ved "røff" sykling. Har aldri falt ut av ørene.

 

De to største minusene for meg, er 

  • Boksen hvor man oppbevarer og lader dem er meget skranglete. Virker billig. Hadde Jabra elite sport 2.0 før, og der var det en heeelt annen kvalitet på boksen.
  • Micro USB. Kjedelig med micro usb til lading, når resten av verden bruker USB C

 

 

 

Jabra .

Kjipt å høre om problemene til TS, men det er nok kun hos et fåtall, og da er der i så fall garantisak.

 

Takk for innspill! :) Prøver å holde nede forbruket litt nå, så de er i dyreste laget, men veldig fristende. :) Mulig jeg sitter på gjerdet og venter på et tilbud.

 

Fikk et tips om at Bose sine skulle være vel så gode, men de stikker jo en halv meter ut av øret, så de er uaktuelle. 

Lenke til kommentar

Takk for innspill! :) Prøver å holde nede forbruket litt nå, så de er i dyreste laget, men veldig fristende. :) Mulig jeg sitter på gjerdet og venter på et tilbud.

 

Fikk et tips om at Bose sine skulle være vel så gode, men de stikker jo en halv meter ut av øret, så de er uaktuelle.

Du kan jo se på Jabra Elite 65T. Mer eller mindre samme som Active modellen, men ikke like vanntette. Tåler likevel svette. Ellers så får Anderson sine fra netonnet veldig god omtale.

 

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/andersson-tew-5000/1005041.11605/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=prospecting_traffic_Hardworkout+-+Trening%2C+kosthold+og+helse_no&at_gd=CF408EC346335AE5F1ADE726A7B0AE63893569E8

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for solid tips! Særlig de siste der! :) 

 

 

Du kan jo se på Jabra Elite 65T. Mer eller mindre samme som Active modellen, men ikke like vanntette. Tåler likevel svette. Ellers så får Anderson sine fra netonnet veldig god omtale.

https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/hodetelefoner/tradlose/andersson-tew-5000/1005041.11605/?utm_source=adtraction&utm_medium=affiliate&utm_campaign=prospecting_traffic_Hardworkout+-+Trening%2C+kosthold+og+helse_no&at_gd=CF408EC346335AE5F1ADE726A7B0AE63893569E8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 10 måneder senere...
Kent Larsen1 skrev (På 11.3.2020 den 22.04):

Hei, noen som har problemer med Jabra Elite 65T at det er veldig svak lyd på h propp?

Lenge siden du har kommentert men har et sett med Jabra 65t med dårlig lyd i venstre propp. Klagde på den der jeg kjøpte de. Fikk beskjed om å gjøre de ren. Prøvde dette og å oppdatere de. Men fortsatt dårlig lyd. Fikk nye på butikken men så ringte de like etter og da hadde de gjort ren sensoren og sa de funka helt fint. Reiste tilbake og henta de. Prøvde de på nytt og til min store forbauselse så er det fortsatt veldig lav lyd i venstre. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå... har du funnet ut hva som var problemet?

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...