Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tyde signalene på et nytt vennskap


Anbefalte innlegg

Over flere måneder har jeg hatt kontakt med en kollega som jeg er nødt til å samarbeide med. Tonen mellom oss har vært veldig god, mye tulling og små kommentarer som er på kanten til flørt men kan ikke være sikker på det og da blir jeg sykt forvirret, vi har skravlet i vei innimellom arbeidsoppgavene og han har spurt mye om hva jeg driver med på fritiden osv. Jeg har hele tiden svart han seriøst på ting. 

 

men plutselig så endret denne kollegaen væremåte til å bli irritert eller frustrert og svarer med sure kommentarer uansett hva jeg snakker om (dette kom som lyn fra klar himmel) noe som gjør at jeg blir stille og trekker meg litt tilbake. Hva pokker er det dere menn mener med dette da? Jeg skjønner liksom ikke hva jeg har sagt som har fått han til å endre seg..

 

jeg prøver å vri huet for å finne ut hva som har skjedd, helst ikke spør, får jo surt svar uansett. 

 

noen gode tolkere her?



Anonymous poster hash: cc3d8...e98
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min mening er at det er teit å synse, overtenke og overtolker. Jeg mener at den beste løsning er alltid å spørre direkte.

 

Det sagt så ville ikke jeg åpnet muligheter for noe mer enn vennskap igjennom jobb.

Hvis du synes det er ubehagelig nå så kan du antagelig multiplisere den følelsen noen ganger når et jobbforhold ryker.

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det ikke er noe som har skjedd i samarbeidet deres på jobb som har gjort ham sur?

 

Hvis ikke, kan menn i likhet med kvinner ha dårlige dager av og til. Han bør ikke gjøre det, men det kan være at han er sur på grunn av noe som ikke har noe med deg å gjøre og lar det gå ut over deg.

 

Hvis han fortsatt oppfører seg sånn i morgen, kan du konfrontere ham, spørre ham hvorfor han er sur og gi ham beskjed om å ta seg sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

trådstarter her 

 

mulig det er jeg som har noen følsomme dager og ønsker og motta morsomme kommentarer istedenfor rappkjefta kommentarer, har inntrykk av at hvis jeg spør direkte hva det er så kan man ikke være sikker på å få klart svar. 

 

Får prøve å holde meg på matta og ikke la det gå over streken med følelser, det er tross alt et arbeidsforhold. 

 

 



Anonymous poster hash: cc3d8...e98
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dessverre umulig for oss å sitte og synes om hva det kan være som er galt. For alt vi vet kan det hende han har det vanskelig på et annet område i livet sitt og sliter med å ikke la det "blø ut" i andre deler. Hvis han ikke lenger responderer positivt på måten du tilnærmer deg ham på så må du endre måten du tilnærmer deg ham på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...