Gå til innhold

Verdens beste vits


Kayo

Anbefalte innlegg

Følgende vits er blitt kåret til verdens beste vits

 

To jegere i skogen

 

To jegere er ute i skogen da en av dem kollapser. Han ser ikke ut til å puste og øynene hans er glassaktige. Den andre drar frem mobiltelefonen sin og ringer nødnummeret.

 

Da han får svar, sier han forskrekket: «Min venn er død! Hva kan jeg gjøre?»

 

Personen på nødsentralen svarer: «Ta det med ro. Jeg kan hjelpe. Først, la oss forsikre oss om at han virkelig er død.»

 

Det blir stille. Deretter høres et skudd.

 

Tilbake i telefonen sier jegeren: «OK, hva nå?»

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem har kåret den til verdens beste?

 

Først og fremst må man for å få noe ut av den ha enn viss forståelse for jakt og språket man bruker der, for store deler av verdens befolkning vil ikke vitsen gi noen som helst mening uten en forklaring. Hvis du må forklare en vits er den ikke bra nok, dermed kan den umulig være verdens beste vits.

Lenke til kommentar

Hvis du må forklare en vits er den ikke bra nok, dermed kan den umulig være verdens beste vits.

Jeg postet denne på facebook, men fikk ingen respons:

 

Selv om IT-utviklerne ville benytte Postgres til øldatabasen, bestemte den IT-inkompetente sjefen for bryggeriet, at de skulle benytte DB Schenker.

Endret av Emancipate
  • Liker 3
Lenke til kommentar

En mann hadde ødelagt fingeren sin, og oppsøkte en lege for å få sydd på tuppen igjen. Da han var ferdig spurte mannen:

 

- Kan jeg spille fiolin nå?

- Ja da, svare legen, nå kan du spille fiolin.

- Stilig, for det har jeg aldri kunnet før!

Endret av Pliscin
Lenke til kommentar

A Man Wakes Up One Morning To Find A Gorilla On His Roof

 

So he looks up the yellow pages and sure enough, there's an ad for "Gorilla Removers". He calls the number, and the gorilla remover says he"ll be there in 30 minutes.

 

The gorilla remover arrives and gets out of his van. He's got a ladder, a baseball bat, a shotgun and a huge, ferocious looking dog.

 

"What are you going to do?", the homeowner asks.

 

"I'm going to put up this ladder against the roof, then I'm going to go up there and knock the gorilla off the roof with the bat. When the gorilla falls off, the dog is trained to grab the gorilla's testicles and squeeze. The gorilla will be subdued enough for me to lock him in the cage in the back of the van.", says the gorilla remover and hands him the shotgun.

 

"What's the shotgun for?", asks the homeowner.

 

"If the gorilla knocks ME off the roof, shoot the dog."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...