Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Noen år siden jeg har postet her sist... Siden den gang blitt ganske mektig og stor player blant kvinnfolk nå som jeg har kommet langt i livet med jobb, eiendom og alt. Likevel en sjelden gang jeg blir helt betatt, og nå som jeg ikke går hos psykolog for tiden får jeg spørre her.

 

Møtte ei jente noen uker siden på byen, noen år eldre. Fikk kontaktinfo.

 

Snakket smått sammen, veldig lite. Inviterte på øl, men fikk beskjed hun var ute nå, så vi møttes. Fikk klem, hun virket veldig interessert. Ikke seksuelt eller slikt, og hun skjønte jo jeg ikke er ute etter vennskap når jeg inviterte hun med hjem sist.

 

Ender opp med å ha det hyggelig og snakke osv, og hun blir med hjem. Begge litt beskjedne, selv om jeg vanligvis er rett på sak og styrende i slike situasjoner - var noe veldig spesielt med hun her for min del.

 

Legger oss til å sove uten seksuelle tegn, men ender opp med sex og masse kos og litt dypere sex med mye kyssing, tafsing, nesten 'kjærestesex' eller elsking

 

Hun blir ut til kvelden neste dag, dog litt mer avstand, sitter nesten ved siden av meg på vennskapelig måte kontra kvelden før. Dog forsatt veldig hyggelig tone og kommer godt overens og har det morro.

 

Kjører henne hjem, og spør om hun vil sees igjen, og ber om et ærlig svar, at det går greit ellers liksom. Får et 'Ja joda, spørs hva du er ute etter, kom ut av et langt forhold'. Den stakk litt, hadde gått helt fint, men når man bruker så mye tid og energi på et enkelt ligg får jeg vel litt mer forhåpninger dessverre. Hun sier jeg var veldig hyggelig da, gir en klem og drar etter jeg sier joda.

 

Snakket litt smått sammen etterpå, dog er ikke hun særlig aktiv på telefon, så mistolking der er nok fra min side. Jeg i tidlig, hun sent 20 åra.

 

Så hva mener kvinnfolket her? Er jeg bare en liten rebound? Skulle hun bare ha et ligg? Litt forvirret nå som rollene er snudd kan man si. Hun visste jo jeg ville mer enn vennskap når man ber ei dame hjem, og vil møte henne igjen selv etter å ha blitt avvist. Samtidig som det ikke virket som hun var ute etter sex i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Legger oss til å sove uten seksuelle tegn, men ender opp med sex og masse kos og litt dypere sex med mye kyssing, tafsing, nesten 'kjærestesex' eller elsking

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

 

 

Dette her kalles "å forlede seg selv". Dere hadde sex. Du la helt åpenbart mer i det enn hva hun gjør, og hun signaliserer det med sin oppførsel i ettertid.

 

Hun er faktisk helt ærlig med deg her, så forvirringen din skyldes at du nok ønsker mer enn hva som er realistisk å få til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan vet hun at du ikke ville ha bare ett ligg? Kan hun lese tanker?

Hun var ute etter kontakt, ikke bare sex, noe som det virker dere fikk, at dere har skikkelig seksuell kjemi mellom dere. Av og til så er en varm kropp i sengen det man savner mest. 

Ville ikke tatt det hun sa som ''haha jeg gidder ikke gå inn i noe nytt nå sucker!'' før du har fått videre beskjed om det. Hun er forsiktig fordi hun nettopp har kommet ut av ett langt forhold. Alle burde være forsiktige med seriøs dating rett etter å ha kommet ut av ett langt forhold, det er hvis man ikke er forsiktig du faktisk ender opp som bare en rebound. 

Lenke til kommentar

Hvordan vet hun at du ikke ville ha bare ett ligg? Kan hun lese tanker?

 

Hun var ute etter kontakt, ikke bare sex, noe som det virker dere fikk, at dere har skikkelig seksuell kjemi mellom dere. Av og til så er en varm kropp i sengen det man savner mest.

 

Ville ikke tatt det hun sa som ''haha jeg gidder ikke gå inn i noe nytt nå sucker!'' før du har fått videre beskjed om det. Hun er forsiktig fordi hun nettopp har kommet ut av ett langt forhold. Alle burde være forsiktige med seriøs dating rett etter å ha kommet ut av ett langt forhold, det er hvis man ikke er forsiktig du faktisk ender opp som bare en rebound.

Takk for nyttig svar. Kanskje la henne være litt og ikke sende for mye? Hun er tross alt aldri på telefon selv egentlig, så det som jeg vanligvis tolker som fravær av interesse må jeg skjønne ikke er personlig mot meg.

 

Første gang var jeg vel litt mer frampå sex, om hun kun ville ha sex ville hun vel blitt med første gang, samt da ville hun hoppet rett på sak når hun ble med andre gang.

 

Jeg var dog veldig kosete og gentleman, ordnet med mat og ting og tang neste dag. Og nei, hun sa vel aldri noe spesifikt, annet enn 'spørs litt hva du er ute etter' når jeg spurte om hun ville sees igjen, hvorpå hun sa hun akkurat kom ut av et langt forhold, men hun sa ikke hva det betød, da. Sa bare jeg var veldig hyggelig og snill da, og sa neste dag håper hun hadde det koselig, og da sa hun hun hadde det veldig koselig ja.

 

Jeg som ung gutt har alltid hatt en greie for litt eldre damer, dog alltid litt smått kommunikasjonsproblemer når det gjelder sosiale medier og slikt, de som nærmer seg 30 er ikke så aktive, legger ikke så mye bak hvordan man svarer osv som min generasjon gjør, som fort fører til overtenking.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Det er nettopp når du kompliserer ting og ikke greier å være deg selv med damer du liker ekstra godt, at ting skjærer seg. Det er en gammel regel som heter at når du må tenke, er det over. Følg den samme regla med henne som du ville gjort med en hval.

 

1) Inviter på date én gang i uka.

2) Bygg opp stemningen, og sørg for at sex skjer.

3) Ingen kommunikasjon utenom dates.

4) Hvis ingen sex på senest tredje date, slett og blokker.

5) Alt annet enn "JA!" betyr nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for nyttig svar. Kanskje la henne være litt og ikke sende for mye? Hun er tross alt aldri på telefon selv egentlig, så det som jeg vanligvis tolker som fravær av interesse må jeg skjønne ikke er personlig mot meg.

 

Første gang var jeg vel litt mer frampå sex, om hun kun ville ha sex ville hun vel blitt med første gang, samt da ville hun hoppet rett på sak når hun ble med andre gang.

 

Jeg var dog veldig kosete og gentleman, ordnet med mat og ting og tang neste dag. Og nei, hun sa vel aldri noe spesifikt, annet enn 'spørs litt hva du er ute etter' når jeg spurte om hun ville sees igjen, hvorpå hun sa hun akkurat kom ut av et langt forhold, men hun sa ikke hva det betød, da. Sa bare jeg var veldig hyggelig og snill da, og sa neste dag håper hun hadde det koselig, og da sa hun hun hadde det veldig koselig ja.

 

Jeg som ung gutt har alltid hatt en greie for litt eldre damer, dog alltid litt smått kommunikasjonsproblemer når det gjelder sosiale medier og slikt, de som nærmer seg 30 er ikke så aktive, legger ikke så mye bak hvordan man svarer osv som min generasjon gjør, som fort fører til overtenking.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Det er din oppgave å spørre hva hun mente med ''spørs hva du er ute etter'', hvis du trenger en dypere forklaring på det. 

Lenke til kommentar

Det er nettopp når du kompliserer ting og ikke greier å være deg selv med damer du liker ekstra godt, at ting skjærer seg. Det er en gammel regel som heter at når du må tenke, er det over. Følg den samme regla med henne som du ville gjort med en hval.

 

1) Inviter på date én gang i uka.

2) Bygg opp stemningen, og sørg for at sex skjer.

3) Ingen kommunikasjon utenom dates.

4) Hvis ingen sex på senest tredje date, slett og blokker.

5) Alt annet enn "JA!" betyr nei.

Dette er en flott måte å få dama til å tro at du kun er ute etter sex. Det er ikke det TS er ute etter. 

 

Og hvordan skal man bygge stemning uten kommunikasjon utenom dates? For mange av oss så skjer foreplay leeeeenge før selve akten, gjerne hele dagen kan brukes på å tease hverandre og bygge opp spenning og stemning. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er forsåvidt ikke ute etter noe spesifikt jeg heller, liker å ta ting veldig som det kommer. Men synes det er kjedelig og kjipt om man skal ha spilleregler eller forhåndsdefinere ting. Da blir jo livet kjedelig, om man skal gå inn med forventninger og planer, som for eksempel noen som sier 'jeg kan ikke forelske meg nå' osvosv.

 

Men ja, jeg er egentlig flink med damer, men når jeg først liker noen eller merker det er en viss match med humor og jeg har det koselig, at jeg begynner å overkomplisere ting som når jeg gikk på ungdomsskolen. Spesielt vrient med fraværende kontakt fra hennes side som dog egentlig bare skyldes at hun ikke bruker sosiale medier i samme grad som min generasjon, da blir det ihvertfall fort overtolking.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Dette er en flott måte å få dama til å tro at du kun er ute etter sex. Det er ikke det TS er ute etter. 

 

Og hvordan skal man bygge stemning uten kommunikasjon utenom dates? For mange av oss så skjer foreplay leeeeenge før selve akten, gjerne hele dagen kan brukes på å tease hverandre og bygge opp spenning og stemning. 

Og når sluttet noen gang en jente å treffe en fyr hun liker veldig godt, fordi hun har en mistanke om at han kun er ute etter sex? Det har aldri skjedd. Hvis hun faktisk spør rett ut, og du svarer at du ikke ønsker noe mer, så er saken en annen. De fleste slutter forsåvidt ikke å treffe deg da heller, fordi de bare vil ha deg enda mer, men det er en annen sak.

 

Dessuten er det noe rart og litt "off" med en mann som faktisk er ute etter å binde seg til én dame. Den normale dynamikken er at han kun ønsker sex, mens hun vil noe mer og presser på for å vise seg som et verdig koneemne. Når hun over en viss tid har brukt alle triks i boka for å gjøre han soft, gir han til slutt etter. 

 

Hvordan gjorde man dette før mobiltelefonen kom, egentlig? Det er ikke slik at normaltilstanden er å tekste hverandre hele dagen før en date. Og hvem har liksom tid til det, uansett? Jeg har aldri vært borti at det er behov for noe slikt. Snarere tvert imot, fravær av teksting skaper mystikk, som igjen skaper interesse og tiltrekning. 

Lenke til kommentar

Og når sluttet noen gang en jente å treffe en fyr hun liker veldig godt, fordi hun har en mistanke om at han kun er ute etter sex? Det har aldri skjedd.

LOL

 

Har selv hatt dudes gå fra sinnssykt tiltrekkende med god kjemi til frastøtende så fort de åpner kjeften sin og det er klart hva de er ute etter.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er nettopp når du kompliserer ting og ikke greier å være deg selv med damer du liker ekstra godt, at ting skjærer seg. Det er en gammel regel som heter at når du må tenke, er det over. Følg den samme regla med henne som du ville gjort med en hval.

 

1) Inviter på date én gang i uka.

2) Bygg opp stemningen, og sørg for at sex skjer.

3) Ingen kommunikasjon utenom dates.

4) Hvis ingen sex på senest tredje date, slett og blokker.

5) Alt annet enn "JA!" betyr nei.

Dette er noe av det mest idiotiske jeg har lest her inne. Gratulerer!

 

Anonymous poster hash: bbf8f...726

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jaja, møttes tilfeldig på byen etter jeg har latt tråden ligge litt, og hun kom bort og snakka en stund, men kort oppsummert sa hun indirekte med måten hun snakka på 'jeg liker deg litt egentlig' og sa direkte at jeg var alt for ung og ditt og datt. Hun sa det egentlig på en måte som om hun snakka til seg selv, men...

 

Alltid artig å høre at han som eier hus og har alt på stell er for ung av noen som er 4-5 år eldre og bor på hybel...

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Du virker fantastisk selvopptatt, du snakker mer om deg selv enn hu faktisk.

Nesten så jeg kastet opp i munnen når jeg leste denne her:

"Siden den gang blitt ganske mektig og stor player blant kvinnfolk nå som jeg har kommet langt i livet med jobb, eiendom og alt."

Men ser jo selvsagt at framstå som selvsikker er et pluss.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du virker fantastisk selvopptatt, du snakker mer om deg selv enn hu faktisk.

 

Nesten så jeg kastet opp i munnen når jeg leste denne her:

 

"Siden den gang blitt ganske mektig og stor player blant kvinnfolk nå som jeg har kommet langt i livet med jobb, eiendom og alt."

 

Men ser jo selvsagt at framstå som selvsikker er et pluss.

Neida, den siste setninga der kom ut litt feil. Er for all del ikke en player, da jeg er alt for følsom for slikt og synes selve flørtingen og veien mot sex eller bare en date er mye gøyere og koseligere enn å bare leke rundt og ha sex. Jeg har godt selvtillit, men dårlig selvfølelse, utrolig nok.

 

Kunne gjerne utdypet mer om hun, men det er vel ikke så mange her som bryr seg om akkurat det vil jeg tro. Er ikke så veldig selvopptatt egentlig, gjør tross alt en stor innsats på å virke som en grei kar uten onde intensjoner. Mente bare jeg har som oftest greier på damer, og jeg synes det er fælt å henge seg opp i fysisk alder kontra psykisk alder.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Det er ikke helt sunt å skulle henge seg opp i hvorfor folk ikke vil date deg.

Er da ikke noe fælt av henne å si nei takk fordi hun mener aldersforskjellen er for stor. Kanskje du ikke merker den men hun gjør. Dropp det å prøve å sammenligne dere to.. det er bare ekkelt for å være ærlig. ''Jeg er mye bedre enn henne så hun burde hoppe på meg jo!'' - kvinner er ikke maskiner som du putter penger i så kommer sex/kjærlighet/forhold ut.  Av og til så funker det bare ikke selv under de beste omstendigheter. Sånn er det bare. Enten har man den gnisten som får folk til å ville være sammen eller så er den ikke der. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke helt sunt å skulle henge seg opp i hvorfor folk ikke vil date deg.

 

Er da ikke noe fælt av henne å si nei takk fordi hun mener aldersforskjellen er for stor. Kanskje du ikke merker den men hun gjør. Dropp det å prøve å sammenligne dere to.. det er bare ekkelt for å være ærlig. ''Jeg er mye bedre enn henne så hun burde hoppe på meg jo!'' - kvinner er ikke maskiner som du putter penger i så kommer sex/kjærlighet/forhold ut. Av og til så funker det bare ikke selv under de beste omstendigheter. Sånn er det bare. Enten har man den gnisten som får folk til å ville være sammen eller så er den ikke der.

 

 

Neida, det var ikke ment som et 'jeg er bedre', har hørt før jeg er dårlig på eksempler. Skulle bare statuere alder har lite å si, ihvertfall en såppass liten forskjell.

 

Kameraten min møtte henne igjen neste dag og måten hun snakker på om hendelsen/meg er et indirekte 'jeg liker han osv men flaut å date en yngre gutt' samtidig som venninna prøvde matche oss og sa hun likte meg og en gang etter vi må sammen ?‍♀️ mennesker er noen underlige vesener. Får nok bare la den ligge og ikke tenke på det mer.

 

Hadde en kort samtale litt fram og tilbake der jeg sa at 'Er jo bare å takke for festlighetene og slette meg?' uten at jeg ble sletta eller respons, men ?‍♀️ ikke direkte den setningen, for det hørtes jo veldig sutrende og fjortiss ut..

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Får ikke edita så bare for å presisere siden jeg åpenbart ikke har stålkontroll på visse ytringer...

 

Jeg har grei erfaring med å date, og selvfølgelig vært borti at jeg liker noen som ikke liker meg, og det er ikke en stor sak, da er det bare å gå videre.

 

Her derimot startet det med at hun viste interesse, og også liker meg, og at det plutselig føltes ut som hun prøvde å ikke like meg, noe jeg også fikk bekreftet, ikke fordi hun merker noe til aldersforskjellen, da jeg så hun er ganske barnslig/seg selv av seg, men fordi hun tydeligvis synes det var flaut virket det som.

 

Anonymous poster hash: e202d...4a3

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...