Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utestengt av kvinneguiden


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle stå livstid. Gikk litt fort.

 

Har kontakta admin som nekter å revurdere utestenging. Fordi hun mener det blir overtramp mot denne moderatoren å stille spørsmål ved hennes autoritet og dømmekraft som moderator. Hun mente det var urettferdig ovenfor denne moderatoren å gjenåone brukeren min igjen, fordi denne moderatoren mente jeg ikke burde være på forumet.

 

Ble helt sjokkert over svaret selv.

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

?

 

Edit, leste feil. Så emojien er dekkende.

Endret av :utakt
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er blitt utestengt av kvinneguiden for livsstil, uten grunn og advarsel. Kontaktet forum ansvarlig på kvinneguiden, admin edie, og fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer.

 

Utestengingen kom i kjølevannet av at jeg hadde kritisert en mederator som fjernet innlegg som ikke brøt med noen av forumets retningslinjer, samtidig som denne moderatoren lot innlegg som tydelig brøt med forumets retningslinjer stå.

 

For de som er litt smartere på datasikkerhet, og «lov og orden» på internett. Hva kan jeg gjøre for å få denne brukeren min på kvinneguiden tilbake. Jeg likte godt å være på forumet, og synes det er veldig urettferdig at jeg er blitt utestengt for livsstil, fordi de antar at jeg har hatt flere brukere når dette ikke er tilfelle.

 

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

 

Du må bare skru inn i hodet ditt at moderatorer og nettsamfunn er vanligvis en meget sær greie. Jeg skal gi dette nettstedet et unntak, som det eneste jeg har vært borti. Omtrent alle andre jeg har vært fast bruker på, har det vært ekstremt sært. Noen brukere får blankt fripass og kan skrive så mye dritt de vil, men du skriver én eneste ting, som må jobbes veldig hardt for å tolkes feil, så får du konstant utestengelse. Jeg tilskriver det psykologisk sykdom hos de som driver nettstedet; Maktmisbruk, monetære interesser som du jobber mot på én eller annen måte, psykopati, you name it.

 

Det finnes ingen måte å jobbe rundt det på, enn å enten skape ditt eget nettsamfunn, eller fortsette å bidra i nettsamfunn der lederskapet faktisk oppfører seg ordentlig, sånn at sånne andre søppelsteder får minst mulig oppmerksomhet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke problemet. Jeg som bruker må vel få lov til å sende kritikk mot en moderator som bevisst ikke fjerner krenkende og støtende innlegg.

 

Problemet her er jo denne moderatoren som blir så sur at hun stenger brukere ut på livstid fordi man stiller spørsmålstegn ved at krenkende innlegg får stå.

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

Selvfølgelig har du lov å sende kritikk mot en moderator, åssen føler du selv at dette gikk da?

 

Siden du ikke skjønner problemet så er det jo svært lite vi kan andre kan gjøre med det og ikke at jeg hadde gjort noe heller selvsagt, og moderatorer har en lei tendens å spille på samme lag, så lykke til med å komme inn i kaklegruppa igjen!

Endret av fo2re
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...