Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Utestengt av kvinneguiden


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg er blitt utestengt av kvinneguiden for livsstil, uten grunn og advarsel. Kontaktet forum ansvarlig på kvinneguiden, admin edie, og fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer.

 

Utestengingen kom i kjølevannet av at jeg hadde kritisert en mederator som fjernet innlegg som ikke brøt med noen av forumets retningslinjer, samtidig som denne moderatoren lot innlegg som tydelig brøt med forumets retningslinjer stå.

 

For de som er litt smartere på datasikkerhet, og «lov og orden» på internett. Hva kan jeg gjøre for å få denne brukeren min på kvinneguiden tilbake. Jeg likte godt å være på forumet, og synes det er veldig urettferdig at jeg er blitt utestengt for livsstil, fordi de antar at jeg har hatt flere brukere når dette ikke er tilfelle.

 

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer

 

Akkurat dette har de prøvd seg på før. 

 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1274034-deling-av-ip-adresser-og-p%C3%A5stander-om-flere-brukere/

 

Om du leser i tråden der - de har ikke kontroll i det hele tatt.

 

Kanskje du kan maile noen i Egmont og legge frem saken din. Det ligger sikkert kontaktinfo et sted på forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lag ny bruker

Da er vel tråd-starter her nødt til å skaffe seg en annen IP-adresse først. Det var faktisk en tråd om dette på Kvinneguiden for en stund siden:

 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1255368-kg-har-en-svartebok-med-ip-adresser/

 

Kvinneguiden-forumet kan finne på å lagre slike IP-adresser temmelig lenge. I tilfelle utestengte brukere forsøker å opprette nye brukere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Ta kontakt og be om å få den tilbake.

 

Mer enn det kan du simpelthen ikke gjøre, og dersom du oppretter en ny bruker så vil jeg tro du bryter med deres retningslinjer. 

Lenke til kommentar

Da er vel tråd-starter her nødt til å skaffe seg en annen IP-adresse først. Det var faktisk en tråd om dette på Kvinneguiden for en stund siden:

 

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1255368-kg-har-en-svartebok-med-ip-adresser/

 

Kvinneguiden-forumet kan finne på å lagre slike IP-adresser temmelig lenge. I tilfelle utestengte brukere forsøker å opprette nye brukere.

Svært få private som har fast IP i Norge

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er blitt utestengt av kvinneguiden for livsstil, uten grunn og advarsel. Kontaktet forum ansvarlig på kvinneguiden, admin edie, og fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer.

 

Utestengingen kom i kjølevannet av at jeg hadde kritisert en mederator som fjernet innlegg som ikke brøt med noen av forumets retningslinjer, samtidig som denne moderatoren lot innlegg som tydelig brøt med forumets retningslinjer stå.

 

For de som er litt smartere på datasikkerhet, og «lov og orden» på internett. Hva kan jeg gjøre for å få denne brukeren min på kvinneguiden tilbake. Jeg likte godt å være på forumet, og synes det er veldig urettferdig at jeg er blitt utestengt for livsstil, fordi de antar at jeg har hatt flere brukere når dette ikke er tilfelle.

 

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

 

Det er ett privat nettforum, så de kan helt fint ha de reglene de vil ha. Men herregud som jeg skjønner at de kaster ut folk der borte. Noen oppfører seg jo som idioter, driver med grove personangrep også blir de gretne når de blir kasta ut.

 

Enkelt og greit, send mail til forumansvarlig og vent på svar. Evt be om bevis på at du har flere brukere, de skal se både ip og enhet på deg som overlapper med andre for at det skal gå noe sted tenker jeg. IP alene er dårlig argument.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er blitt utestengt av kvinneguiden for livsstil, uten grunn og advarsel. Kontaktet forum ansvarlig på kvinneguiden, admin edie, og fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer.

 

Utestengingen kom i kjølevannet av at jeg hadde kritisert en mederator som fjernet innlegg som ikke brøt med noen av forumets retningslinjer, samtidig som denne moderatoren lot innlegg som tydelig brøt med forumets retningslinjer stå.

 

For de som er litt smartere på datasikkerhet, og «lov og orden» på internett. Hva kan jeg gjøre for å få denne brukeren min på kvinneguiden tilbake. Jeg likte godt å være på forumet, og synes det er veldig urettferdig at jeg er blitt utestengt for livsstil, fordi de antar at jeg har hatt flere brukere når dette ikke er tilfelle.

 

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

Ble du utestengt for begge disse grunnene? Både flere brukere og livsstil? Nå ble jeg nysgjerrig, hva var kritikkverdig med livsstilen din? (regner med du har pratet mye om det på KG siden de bruker det som begrunnelse)

 

Jeg foreslår du kontakter admin og forklarer misforståelsen angående flere brukere og hvorfor du mener livvstilen din ikke er noen god utestengelsesgrunn.

Lenke til kommentar

Ble litt nysgjerrig på det forumet, og det er jo utrolig mye rart der. 

Favoritten så langt er denne https://forum.kvinneguiden.no/topic/1295860-leieboere-har-pusset-opp-leiligheten-uten-min-samtykke/#comments

Noen som har pusset opp en hel leilighet mens de leide den, og krever eier for 240'000 når de skal flytte ut. Uten at eier visste om oppussingsprosjektet! Genialt

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg er blitt utestengt av kvinneguiden for livsstil, uten grunn og advarsel. Kontaktet forum ansvarlig på kvinneguiden, admin edie, og fikk som svar at jeg var utestengt fordi jeg hadde flere brukere. Noe som ikke stemmer.

 

Utestengingen kom i kjølevannet av at jeg hadde kritisert en mederator som fjernet innlegg som ikke brøt med noen av forumets retningslinjer, samtidig som denne moderatoren lot innlegg som tydelig brøt med forumets retningslinjer stå.

 

For de som er litt smartere på datasikkerhet, og «lov og orden» på internett. Hva kan jeg gjøre for å få denne brukeren min på kvinneguiden tilbake. Jeg likte godt å være på forumet, og synes det er veldig urettferdig at jeg er blitt utestengt for livsstil, fordi de antar at jeg har hatt flere brukere når dette ikke er tilfelle.

 

Av prinsipp ønsker jeg ikke å gi meg før jeg får brukeren min tilbake. Men hvordan gjør jeg det? Hvem kan hjelpe meg ut av denne urettferdigheten?

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

Du som er problemet, du ble oppfattet av en moderator som et irritasjonsmoment når du gidder bruke tid på å kritisere en moderator.

 

Det er ingen menneskerett å være medlem i en gruppe, derimot så kan en moderator leke Gud og de andre dyra i hakkebakkeskogen uten at du kan gjøre noe som helst med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble du utestengt for begge disse grunnene? Både flere brukere og livsstil? Nå ble jeg nysgjerrig, hva var kritikkverdig med livsstilen din? (regner med du har pratet mye om det på KG siden de bruker det som begrunnelse)

 

Jeg foreslår du kontakter admin og forklarer misforståelsen angående flere brukere og hvorfor du mener livvstilen din ikke er noen god utestengelsesgrunn.

Skulle stå livstid. Gikk litt fort.

 

Har kontakta admin som nekter å revurdere utestenging. Fordi hun mener det blir overtramp mot denne moderatoren å stille spørsmål ved hennes autoritet og dømmekraft som moderator. Hun mente det var urettferdig ovenfor denne moderatoren å gjenåone brukeren min igjen, fordi denne moderatoren mente jeg ikke burde være på forumet.

 

Ble helt sjokkert over svaret selv.

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du som er problemet, du ble oppfattet av en moderator som et irritasjonsmoment når du gidder bruke tid på å kritisere en moderator.

 

Det er ingen menneskerett å være medlem i en gruppe, derimot så kan en moderator leke Gud og de andre dyra i hakkebakkeskogen uten at du kan gjøre noe som helst med det.

Jeg er ikke problemet. Jeg som bruker må vel få lov til å sende kritikk mot en moderator som bevisst ikke fjerner krenkende og støtende innlegg.

 

Problemet her er jo denne moderatoren som blir så sur at hun stenger brukere ut på livstid fordi man stiller spørsmålstegn ved at krenkende innlegg får stå.

 

Anonymous poster hash: 263a7...3e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...