Jump to content
Krimt3k

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2020

Krimt3k

Tråden stenges for nye kommentarer 17.08.20.

Message added by Krimt3k

Recommended Posts

Fikk skoleplass i Bodø! :) Hadde vært kjekt og fått til et bokollektiv med politistudenter. Ta kontakt!

Mann, 27

Jeg skal også til Stavern, noen som vil bo sammen med meg? Jente på 26, bodd i kollektivt før og ellers veldig grei å ha med å gjøre! ??

Hei

Mann 25 år, ønsker også å få til et kollektiv med phs studenter i Bodø.
Gjerne ta kontakt.

Vi er nå to stykker, meg j26 og en g23 - og ser på et hus med tre rom i Stavern. Any takers? ? Det blir rimelig per person

Gratulerer så mye med plass til dere som kom inn!❤️

For dere som ikke kom inn; ikke gi opp! For meg tok det hele 4 forsøk?

Lykke til alle sammen?

Hei!

leter etter noen å bo med i Bodø- j, 21 år. Hvis noen er interessert ta gjerne kontakt på melding:)

Noen som har plass i et kollektiv i Stavern? Vil gjerne bo med typ 3-4 andre :) Send meg melding!

-Gutt 21

Champ1 skrev (2 timer siden):

Vi er nå to stykker, meg j26 og en g23 - og ser på et hus med tre rom i Stavern. Any takers? ? Det blir rimelig per person

Jeg kan bli med på det, hvor på stavern har dere sett på leilighet? 

For å se hvilken venteliste du er på trykk på: "Se søknad". Så trykker du på det blå ikonet under "poeng". Der står det ventelistenummer.

Gratulerer til alle som kom inn! Godt valg med tanke på studieretning! Dere har nok den beste følelsen idag, dette blir veldig spennende :)

Tråden lukkes om kort tid.

Masse lykke til! Er det noe, så er alltid innboksen min tilgjengelig. Med mine fire år i etaten, kan jeg svare på noe i alle fall!

• Like 2

Gratulerer til alle som kom inn! Gøy å se at mange av dere som har vært i tråden i år kan juble! 

Til dere som kom inn i Stavern, så er det mange lekre leiligheter og hus godt innenfor gangavstand til skolen. Det bør ikke være vanskelig å kapre noe flott uten å ha lang vei til skolen og medstudenter. Noe av det som gjør Stavern så spesielt og fint er nettopp miljøet politistudentene imellom. Det lønner seg absolutt å gå sammen og finne seg noe tidlig, og jeg vil absolutt anbefale å finne noe privat. 

Nyt sommeren og kos dere under studiet! :)

• Like 1

Annesonor skrev (16 minutter siden):

Hva er enkleste måten å komme seg fra oslo lufthavn til stavern på? :)

Det går tok direkte til Larvik, så tar du buss fra Larvik stasjon til Stavern :) dog er nok bil enda enklere.

Gratulerer til alle sammen som kom inn i år! Husker selv følelsen da jeg fikk svar i 2012 :)

Til resten, ikke gi opp! 

• Like 1

Annesonor skrev (50 minutter siden):

Når begynner skolen i Stavern? Noen som vet??

17. August. Er sendt ut brev med informasjon på SO ??

21 minutes ago, MMPOPO said:

17. August. Er sendt ut brev med informasjon på SO ??

Er fadderuka fra 17. og?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...