Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2020


Krimt3k
Melding lagt til av Krimt3k

Tråden stenges for nye kommentarer 17.08.20.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ooo0o skrev (11 minutter siden):

Er på 5 plass på venteliste i Stavern. Er det noe jeg kan håpe vil holde til å komme inn i Stavern eller burde jeg søke på leilighet i Bodø?

Hva er snittet ditt? Har hørt om folk som har vært på 15. plass og kommet inn tidligere, men vet ikke om det var i Stavern..

Lenke til kommentar
StudentSOF skrev (2 timer siden):

Bodø! Virkelig! Fantastisk plass og skole. Og hvis du er fra Østlandet så grip muligheten til å ta to år i nord! Anbefales på det sterkeste!

Enig der, ingen som jeg kjenner som har angret på at de valgte Bodø :) uavhengig av om de er fra Bærum eller Trondheim eller hvor de måtte være fra.

Lenke til kommentar

Trenger du eller kjenner du noen politistudenter som trenger en leilighet i Bodø til høsten? 

En ferdig møblert 3-roms sokkelleilighet med beliggenhet sentralt på Mørkved er ledig for leie skoleåret 20/21. Leiligheten ligger i Kongleveien 11, omtrent fem minutters gange fra Politihøgskolen, dagligvare, treningssenter og lysløype. 

Månedsleie: 8000,- 

Inneholder: Ett soverom, stue, kjøkken, bad og lagerrom. Badet er varmebellagt. Internett og kabel-tv er inkludert. Abonnement for strøm tegnes av leietaker. Husdyr kan diskuteres med utleier. 

Ved interesse kontakt telefonnummer - 41422733 

Lenke til kommentar
  • Krimt3k låst og gjenåpnet denne emne
  • Krimt3k låst og gjenåpnet denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...