Gå til innhold

Tråden for opptak til Politihøgskolen 2020


Krimt3k
Melding lagt til av Krimt3k

Tråden stenges for nye kommentarer 17.08.20.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Men til alle som lurer på arbeidskrav osv. Så vil jeg tro at vi går en skole hvor vi skal lære de oppgavene som vi må bestå, så til alle som er nervøse: rod ned, vi går skole for å lære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Champ1 skrev (8 minutter siden):

Nå føler jeg alle som er aktive her nå er inne og  oppdaterer for å se om noen skriver de har fått svar ? jeg gjør hvertfall det. Kanskje jeg skremmer noen nå ??

Haha gjør akurat det samme! :)

lykke til!!

Lenke til kommentar
Champ1 skrev (9 minutter siden):

Nå føler jeg alle som er aktive her nå er inne og  oppdaterer for å se om noen skriver de har fått svar ? jeg gjør hvertfall det. Kanskje jeg skremmer noen nå ??

 

Gapahuken skrev (1 minutt siden):

Haha gjør akurat det samme! :)

lykke til!!

Jepp.. Kan vel i teorien komme når som helst! Lykke til folkens ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Champ1 skrev (27 minutter siden):

Nå føler jeg alle som er aktive her nå er inne og  oppdaterer for å se om noen skriver de har fått svar ? jeg gjør hvertfall det. Kanskje jeg skremmer noen nå ??

kjenner pulsen stiger hver gang jeg sjekker haha :) håper ikke jeg er eneste

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Champ1 skrev (8 minutter siden):

Man ser bare etter om man har en ny melding i innboksen på samordna? 

Korrekt. Du får en melding inne på SO. Jeg antar at det publiseres i morgen, og man får tilbudet der inne før man mottar e-post. Vi fikk hvertfall tilbud rundt klokken 12, den 17/07 i fjor. Er dere heldige så er det under et døgn igjen nå!

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Champ1 skrev (1 time siden):

Nå føler jeg alle som er aktive her nå er inne og  oppdaterer for å se om noen skriver de har fått svar ? jeg gjør hvertfall det. Kanskje jeg skremmer noen nå ??

Haha samme her! Tenker at noen vil skrive noe. Man pines godt ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MMPOPO skrev (9 minutter siden):

Kjipt om de holder oss på pinebenken i hele morgen og sender ut 14:00 :) Sjekker SO minst en gang i timen her nå 

Jeg er så barnslig i huet akkurat nå at jeg føler noen sitter et sted og godter seg meg å pine oss ??

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til dere som har studert i Stavern. Jeg har to forskjellige muligheter til bo. Begge alternativene er i kollektiv. Det ene ligger i boligfeltet (enebolig) med 5 soverom. Det andre ligger rett ved sjøen i sentrum (leilighet). Leiligheten ligger nærmest skolen med ca. 10 minutter å gå. Hva ville dere anbefalt. Synes det er vanskelig å velge. 

Lenke til kommentar
MMPOPO skrev (3 timer siden):

Til dere som har studert i Stavern. Jeg har to forskjellige muligheter til bo. Begge alternativene er i kollektiv. Det ene ligger i boligfeltet (enebolig) med 5 soverom. Det andre ligger rett ved sjøen i sentrum (leilighet). Leiligheten ligger nærmest skolen med ca. 10 minutter å gå. Hva ville dere anbefalt. Synes det er vanskelig å velge. 

Uten tvil leiligheten i sentrum

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
  • Krimt3k låst og gjenåpnet denne emne
  • Krimt3k låst og gjenåpnet denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...