Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

blueray spiller fynker ikke...


Anbefalte innlegg

hei. har denne i pcen min: https://www.komplett.no/product/797830/datautstyr/lagring/dvdblu-ray/blu-ray/asus-blu-ray-writer-bw-16d1ht
men når jeg setter inn blueray disker, så får jeg ikke spilt dem, får bare opp feil. har prøvd å åpne i vlc media player og standar avspillings program.. får på vlc media player får jeg opp: 

 

Blu-Ray-feil:

Denne Blu-Ray-disken krever et bibliotek for AACS-dekoding, og maskinen din har ikke det.

Inndataene kan ikke åpnes:

VLC kan ikke åpne MRL-en «bluray:///E:\». Les loggen for mer informasjon.

 

noe som vet hvordan jeg fikser dette?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk :) får kjøpe å prøve dette iløp av kvelden å se om dette fynker :) står vertfall at det skal støtte blueray

 Her har du en prøveversjon i 31 dager (AnyDvdHD). Kommer an på behovet og hva en kjøper. Jeg har både Redfox (livstid) og Powerdvd Ultra. Skulle jeg valgt en av de hadde jeg valgt Redfox. 

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...