Gå til innhold

Death Stranding fjernet fra Sonys liste over eksklusive PlayStation 4-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det kommer på pc. slipper jeg og ødelegge hendene på den forferdelige kontrolleren. faktisk muligheten til og sikte og treffe på noe også .

 

For oss som synes playstation-kontrollerene føles som å holde strikkepinner lager Hori en grei kontroller med faktisk ergonomi. Onyx heter den. Bare for å tipse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Virker rart når det kjører på Sony utviklet engine, utviklet i samarbeid med Sony, av et firma som Sony betaler svært mye.

 

Ville jo tro at det er mer penger å tjene jo flere som kan kjøpe spillet? 

Joda, men om det var slik Sony tenkte, hvorfor er ikke Horizon zero dawn på PC? (Det er jo spillet som denne engine kommer fra)

 

Eller andre tidligere Sony spill.

Lenke til kommentar

 

Håper det kommer på pc. slipper jeg og ødelegge hendene på den forferdelige kontrolleren. faktisk muligheten til og sikte og treffe på noe også .

 

N00b

Det samma syntes jeg om kontrolleren også jeg hater å bruke det i skytespill pc gamer som jeg er, men har lært meg å bruke kontrolleren ganske bra på skyting etter å ha spilt Days Gone på PS 4 noen uker, kunne ikke tenke meg det spillet på pc! :)

Lenke til kommentar

Det samma syntes jeg om kontrolleren også jeg hater å bruke det i skytespill pc gamer som jeg er, men har lært meg å bruke kontrolleren ganske bra på skyting etter å ha spilt Days Gone på PS 4 noen uker, kunne ikke tenke meg det spillet på pc! :)

 

Vanskelig å koble en kontroller til PC'n din? Kan hjelpe deg jeg hvis du ikke vet hva en USB port er ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det samma syntes jeg om kontrolleren også jeg hater å bruke det i skytespill pc gamer som jeg er, men har lært meg å bruke kontrolleren ganske bra på skyting etter å ha spilt Days Gone på PS 4 noen uker, kunne ikke tenke meg det spillet på pc! :)

 

Vanskelig å koble en kontroller til PC'n din? Kan hjelpe deg jeg hvis du ikke vet hva en USB port er ;)

Han sa da at han ikke kunne tenke seg å spille det på PC, ikke at han ikke kunne tenke seg mus og tastatur.

Lenke til kommentar

Blir jo akkurat det samme og spille det på PC som konsoll hvis man bruker en kontroller ;)

 

Ikke nødvendigvis. Ikke alle som har anledning til å koble PCen opp til å kunne sitte tilbakelent i en sofa for eksempel. Også har du andre, som meg, som rett og slett foretrekker å spille på konsoll på grunn av den lave terskelen for å starte opp spillet. I tillegg har man fiffige funksjoner på PS4, som sovemodus, som kan aktiveres fra inne i spillet slik at neste gang du starter maskina så kan du fortsette nøyaktig der du slapp innen bare 2-3 sekunder. Har man småunger er en slik funksjon høyst nødvendig for å få inn noe spilling i det hele tatt.

 

Videre er det enkelte spill som rett og slett bare føles bedre å spille på konsoll, mens andre føles bedre på PC. Lokal multiplayer på PC er et voldsomt styr for eksempel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...