Gå til innhold

Se traileren til No Man's Skys største oppdatering noensinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kan si mye om hva de gjorde fram til lanseringen første gang, men en slik snuoperasjon de har gjort siden 2016 er helt utrolig. Spillet er virkelig bra for tiden og spent på denne oppdateringen. All ære til Hello Games for å ikke bare ta pengene og hoppe på neste spill, men å faktisk levere det de lovet. Og det uten å ta betalt for oppdateringene som mange ville gjort.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Håper på stabil framerate i VR da. 90fps burde være mulig for alle med et kort som støtter VR. Er spent på om jeg greier noe høyere enn 90ps med mine specs og om jeg får noe ekstra glede ut av CPUen min.

 

Lurer også på hvordan i alle dager det blir å ri på dyr i VR? Blir det som med hest i Skyrim VR. Sikkert en del som kommer til å spy av det :p Jeg er heldigvis tilvendt for mange år siden. Men regner jo med at det blir en del måter å tilpasse komfort for de som er sensitive.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Man kan si mye om hva de gjorde fram til lanseringen første gang, men en slik snuoperasjon de har gjort siden 2016 er helt utrolig. Spillet er virkelig bra for tiden og spent på denne oppdateringen. All ære til Hello Games for å ikke bare ta pengene og hoppe på neste spill, men å faktisk levere det de lovet. Og det uten å ta betalt for oppdateringene som mange ville gjort.

 

Hello Games er vel et helt nytt studio? Det eneste de har laget før er tre Joe Danger, uten at jeg har noen særlig kjennskap til dem. Alle kan gjøre feil, og jeg tror Hello Games feilvurderte lanseringen av No Man's Sky ganske kraftig. Ganske kjipt, men det viktige er at de forhåpentligvis har lært nå. Var ikke helt fornøyd med NMS ved lansering, men synes de har gjort en strålende jobb i etterkant både med selve spillet, og med å unnskylde seg for fansen. Som man sier bør man aldri si unnskyld med ord, men med handling. Å lage så mye nytt innhold og gi det bort gratis er unnskyldning nok for meg. :)

 

Dog blir det spennende å se hva de får til neste gang. De har allerede annonsert neste spill, The Last Campfire. Aner ingenting om det annet enn at det kommer, men blir spennende å se. Tror neppe det blir så ambisiøst som No Man's Sky, men har fått troen igjen på Hello Games. Faktisk så mye at jeg nettopp er ferdig med å installere og patche No Man's Sky på PS4, og skal teste det grundig i helgen. Vil gjerne ta en siste test nå, før neste utvidelse kommer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...