Gå til innhold

SNIKTITT: Samsung Galaxy Note 10 og 10 Plus Samsungs nye flaggskip er her - Vi har prøvd Samsung Galaxy Note 10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde håpet på enda større batteri på den minste utgaven. Kunne tenkt meg mindre skjerm, men like bra batteri som de store har nå. Hva er galt med å lage den 1.5mm tykkere for å få til det.. Og skikkelig biometrisk opplåsing selvfølgelig.. Sånn som google pixel 4 får og som huawei har hatt et års tid og iphone xs enda lenger.. 

Endret av minim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke finner slike deals som gjerne er der hvor det følger med en fordel av å forhåndsbestille? I fjor var det 512 GB til prisen av den laveste, året før var det klokke eller dex som fulgte med. Er det ingenting slik i år?

 

Also, forstod jeg det rett at fra nå av er det eneste du trenger en helt vanlig USB-C - kabel, så har du Dex, og ferdig med det?

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ikke finner slike deals som gjerne er der hvor det følger med en fordel av å forhåndsbestille? I fjor var det 512 GB til prisen av den laveste, året før var det klokke eller dex som fulgte med. Er det ingenting slik i år?

 

Also, forstod jeg det rett at fra nå av er det eneste du trenger en helt vanlig USB-C - kabel, så har du Dex, og ferdig med det?

 

Det lurer jeg på faktisk jeg også! ?

Lenke til kommentar

Ganske bra mobil men det som irriterer mest er at man ikke never noe om 5G modellen. kommer den i det hele tatt til norge?

Samsung lansere ikke 5G modell. 5G er ikke rullet ut i Norge, i følge Telenor og Telia vil 5G rulles ut senest 2020.

 

Samsung lanserer 5G modeller mobiler globalt i noen land.

Lenke til kommentar

 

Ganske bra mobil men det som irriterer mest er at man ikke never noe om 5G modellen. kommer den i det hele tatt til norge?

Samsung lansere ikke 5G modell. 5G er ikke rullet ut i Norge, i følge Telenor og Telia vil 5G rulles ut senest 2020.

 

Samsung lanserer 5G modeller mobiler globalt i noen land.

Da er det ikke noe stress. takk. :D

Lenke til kommentar

En vanvittig telefon til droner ihvertfall. Note 8 som allerede er ganske lyssterk hadde 518 nits mens denne har hele 1200 nits.

 

Nå oppgav vel Samsung 1000+ nits på s10+ selv, men så nådde den ca 400 i tester. Endret av Iki
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...