Gå til innhold

Trump legger nok en gang skylden på dataspill etter en ny runde med masseskytinger i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For Trumps følgere er studier og forskning uinteressant. Om man ved enhver anledning kan frikjenne våpen, så gjør man det.

 

Trump har startet valgkampen, og han bli gjenvalgt. Derfor sier han det han må. Om han rører våpen, blir han kastet.

 

At Trumps egne ord og oppfordringer til vold mot meksikanere, blir ikke lagt vekt på. De var gale, alle som en. Nei, de var ikke det. De var på en mission.

 

Republikanere vil tilbake til det glade patriarkalske 50-tall der alle var glade...vel ..utad hvertfall.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vi bør forby oksygen også. Alle som noensinne har pustet det for 125 år siden er døde i dag. 100% !!

 

Hvis ikke dette burde tilsi et forbud vet ikke jeg, altså.

 

Hva?  :eek:

 

Tror jeg gikk på sarkasme.. ups. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Denne slags tullprat forsvinner når den morkne Boomer generasjonen endelig dør ut..

 

På ett tidspunkt vil ingen som lever, ikke ha hatt dataspill tilgjengelig rundt seg hele livet. Det vil ikke være noen visne, fossiler som peker på det som årsaken til at "verden ikke er like fin som da jeg var ung!"

Og når vi blir gamle kommer vi til å klage på ungdommen og deres nymotens direktehjerne-interface. Story as old as time. Den eldre generasjon henger ikke overraskende en generasjon etter.
  • Liker 5
Lenke til kommentar

At Trumps egne ord og oppfordringer til vold mot meksikanere, blir ikke lagt vekt på. De var gale, alle som en. Nei, de var ikke det. De var på en mission.

 

 

Jeg er ingen tilhenger av Trump, snarere tvert imot. Men hvor tid har Trump oppfordret til vold mot meksikanere? Jeg kan aldri forestille meg at det er riktig, her lukter det tullprat lang vei. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

At Trumps egne ord og oppfordringer til vold mot meksikanere, blir ikke lagt vekt på. De var gale, alle som en. Nei, de var ikke det. De var på en mission.

 

 

Han kan selvsagt ikke innrømme at hans egne uttalelser oppfordrer til slikt, så derfor må han finne på noe annet. Hans kjernevelgere vil jo heller ikke at han skal si noe negativt om hans retorikk eller bruken av våpen i USA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotisk av Trump og si dette. Liker egentlig at han ikke er den politisk korrekte som bare går rundt grøten uten og si sin egentlige mening, men skal sies at det er 50/50 av ting han sier som er idioti eller fornuftig.

Folk som gjør sånne handlinger har fundamentale psyskiske problemer som har blitt forverret over tid og hendelser. religion,utstøtt etc der hatet tar overhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trumps enkle budskap går desverre ofte hjem hos enkle folk. Folk som ikke er interessert i sette seg inn i relevant forskning på områder som berører spill og utøvelse av vold.

 

Jepp, føler dette er ett økende problem. Som bompenge partiene her hjemme, Boris/brexit i uk osv. Folk sliter mer og mer med å se det store bildet tror jeg, tenker kortsiktig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...