Gå til innhold

«Ninja» nar nådd en million abonnenter på Mixer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

...og hva har han fått av Microsoft for å bytte plattform? Tipper han sikret seg noen årsinntekter der.

 

Han har jo tidligere uttalt i et intervju at han har en månedlig inntekt på rundt 500 000 USD. Bare det er jo noen årsinntekter for de fleste av oss.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synd dere ikke har fått med dere noe av kritikken som er blitt rettet mot Mixer de siste dagene som påpeker forskjellsbehandling av kvinner og menn hvor sexisme er en stor del av problemet.

 

Du snakker om kleskoden til Mixer? Kanskje dem ikke vil ha "twitch toths" på platformen sin. Er det sexisme I å ha regler da? Vil folk ha "soft core" so har dem jo twitch ikke sant?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ninja byttet kun plattform pga pengene han ville få garantert, mixer har fått navnet sitt kjent, men folk som er banna av twitch av god grunn, får nå bruke mixer. For min del så er det hade bra ninja og fortsetter med twitch som vanlig, men med en mindre streamer. De beste som er å se på twitch er uansett de som ikke tar helt av pga pengene, men ønsker å holde seg på et høyt nivå skills messig i tillegg til å være en fornøyelse å se på. At han ønsker å "dra tilbake til røttene" er så latterlig å høre på at jeg blir kvalm av hele fyren, som ikke innrømmer at han får en feit sjekk for å bytte over, da hadde jeg heller vurdert å ta en titt innom en gang i blant.

Lenke til kommentar

Du snakker om kleskoden til Mixer? Kanskje dem ikke vil ha "twitch toths" på platformen sin. Er det sexisme I å ha regler da? Vil folk ha "soft core" so har dem jo twitch ikke sant?

 

Spør du meg har Twitch et stort problem ang. seriøsitet nå som det er blitt så utbredt med 'tittystreams'. Det er chaturbate, og de er der for å selge kroppen sin, privat snapchat osv - jeg synes ikke det hører hjemme hverken på Twitch eller Mixer.

 

Uansett, på tide med noe konkurranse - synd Youtube har satset så slapt hittil, kanskje de også blir med nå som M$ har hoppet i det.

Lenke til kommentar

Så hverken Microsoft eller Amazon evner å skape noe som er bra, og du synes Google har noe å tilføre?

Enten må det ihvertfall delvis være p2p, eller så blir det spionerende og spekulativt.

 

---

Ninja hadde ~20k betalende seere, synkende sådan på Twitch, med 14714093 (14 millioner) følgere. Det er mer nærliggende å sammenligne mot dette tallet. 13 millioner har altså ikke fulgt med over.

Antall seere er ~30k nå, mot alltid over 300k på Twitch i siste sendinger. https://twitchtracker.com/ninja

 

Dette er _med_ mediadekning. Det blir noen nyhetssaker til ut av dette hvis det ikke blir populært.

 

Synd dere ikke har fått med dere noe av kritikken som er blitt rettet mot Mixer de siste dagene som påpeker forskjellsbehandling av kvinner og menn hvor sexisme er en stor del av problemet.

Sexistisk fordi begge kjønn må være påkledd når de sender, eller merke sendingene sine?

Endret av Spetsnaz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så hverken Microsoft eller Amazon evner å skape noe som er bra, og du synes Google har noe å tilføre?

Enten må det ihvertfall delvis være p2p, eller så blir det spionerende og spekulativt.

 

---

Ninja hadde ~20k betalende seere, synkende sådan på Twitch, med 14714093 (14 millioner) følgere. Det er mer nærliggende å sammenligne mot dette tallet. 13 millioner har altså ikke fulgt med over.

Antall seere er ~30k nå, mot alltid over 300k på Twitch i siste sendinger. https://twitchtracker.com/ninja

 

Dette er _med_ mediadekning. Det blir noen nyhetssaker til ut av dette hvis det ikke blir populært.

 

 

Sexistisk fordi begge kjønn må være påkledd når de sender, eller merke sendingene sine?

 

Både Twitch og Mixer er fullverdig gode tjenester, youtube halter fortsatt, noe som strengt tatt er utrolig. 

 

Twitch satte standarden, og det ble gjort uten Amazon. Jeg tror Mixer vil forbigå Twitch om noen år, gitt at M$ holder trykket fremover. Jeg ser det som urealistisk at et mindre selskap vil nå opp i toppen nå som disse 3 kniver, så vi er nok stuck med de.

Lenke til kommentar

Akkurat, så når Amazon Google og Microsoft kjøper hver sin tjeneste, og det blir et spionasjehull av samtlige, så er forskjellen?

Dlive er i det minste litt nyskapende (der PewDiePie bl. andre er).

Mixer konkurrerer ikke med Twitch foreløpig.

 

Tror det er en del som som kan tenkes å flytte over til både Mixer og Dlive. Twitch har tapt seg veldig. Er liksom ikke så veldig mye en platform for å streame spill osv lenger. For mye fokus på slike som Alinity etc, som kan bryte nesten hva det er av regler uten noe etterspill. Twitch har blitt vel mye pupper, ræv, lår, bodypaint og hva det måtte være. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...