Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

onani/dødsgrepet, klarer ikke komme når fruen gjør det


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Over en lengre periode har jeg onanert med en fast bestem rytme, og hold hardt, det har gått utover når for eks fruen runker meg eller suger meg, og jeg har klart meg i 2 uker uten og runke nå, fordi jeg føler at jeg får henne til og føle seg dårlig, og jeg vil at hun skal få meg til og komme om jeg blir runket, jeg lurer på hva jeg kan gjøre, og om det vil hjelpe meg og bare ikke runke og vente en liten stund, for eks hvor lang tid vil dette ta, ikke ta sex i betraktning handler kun om utløsning ved onani når hun runker meg. Har dødsgrepet ødelagt at jeg bare klarer og få meg selv til og komme? Hva tenker dere?

 

Anonymous poster hash: 717b9...103

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Hei.

 

Over en lengre periode har jeg onanert med en fast bestem rytme, og hold hardt, det har gått utover når for eks fruen runker meg eller suger meg, og jeg har klart meg i 2 uker uten og runke nå, fordi jeg føler at jeg får henne til og føle seg dårlig, og jeg vil at hun skal få meg til og komme om jeg blir runket, jeg lurer på hva jeg kan gjøre, og om det vil hjelpe meg og bare ikke runke og vente en liten stund, for eks hvor lang tid vil dette ta, ikke ta sex i betraktning handler kun om utløsning ved onani når hun runker meg. Har dødsgrepet ødelagt at jeg bare klarer og få meg selv til og komme? Hva tenker dere?

 

Anonymous poster hash: 717b9...103

 

Offa meg. Jeg er en jente på 21 år, og jeg virkelig HATER gutter/menn som ikke får til å komme pga de runker penisen sin gul og blå. SLUTT å ta så mye på deg selv. Ikke runk mer enn 1 gang i uka, blir det ikke bedre da så nedjusterer du til 1 gang per andre uke. Du blir vandt med å gjøre det så hardt at du alltid må ha det slik, det eneste som hjelper er å SLUTTE.

Jeg selv kan ha problemer med det i perioder hvis jeg er blitt for vandt med å riste klitten brutalt med min wand, da legger jeg den fra meg slik at sexlivet kan bli normalt igjen. Nå kan jeg komme bare ved å ta litt forsiktig på meg selv..

 

Jeg hadde ikke giddet være sammen med noen som ikke klarte få utløsning.

 

Anonymous poster hash: e2359...b0f

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...