Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når dama lukker øynene under sex


Anbefalte innlegg

Hva betyr dette, som regel? Hun ser forbi meg, eller lukker øynene.

Hun ser meg noen få ganger i øynene en kort stund men tror det er bare høflighet.

Jeg har lyst til å si, "hva tenker du på?" og at hun skal svare "jeg fantaserer om en annen".

 

Ønsker å ta del i fantasien. Jeg kan godt være en annen. Legge til rette for en slik opplevelse.

Jeg tør ikke å spørre, og hun tør vel ikke å svare

 

Hvordan bryter man ned en slik vegg?



Anonymous poster hash: 57845...8b0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Hva enn du gjør, ikke si til dama di at du ønsker å ta del i fantasien hennes om at du er en annen mann. Hun kommer til å miste alt det resterende av respekt og seksuell tiltrekking, om det fortsatt er igjen noe. Vurder heller å faktisk bli en fyr damer fantaserer om.

Hva enn du gjør, ikke hør på sånne skråsikre svar. Du kommer til å leve et kjedelig liv.

Lenke til kommentar

Hva enn du gjør, ikke si til dama di at du ønsker å ta del i fantasien hennes om at du er en annen mann. Hun kommer til å miste alt det resterende av respekt og seksuell tiltrekking, om det fortsatt er igjen noe. Vurder heller å faktisk bli en fyr damer fantaserer om.

:rofl:

 

Hvilken bok leste du dette i?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ah, bare elsker anekdotiske «bevis» altså.

 

Anonymous poster hash: c6022...714

Trenger du vitenskapelige bevis for å skjønne at det er turn-off for kvinner om mannen ønsker å bidra til at hun får leve ut fantasien sin om å ha sex med en annen mann enn den hun faktisk har sex med? 

Endret av coffeee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Virker som det er litt mye hopping på konklusjoner her. Man trenger ikke nødvendigvis å ligge å drømme om kuken til naboen bare fordi man ikke nistirrer partneren i hvitøyet som en psycho stalker mens man puler.

 

Om så det skulle vært fantasier av ymse slag inn i bildet så er det bare gøy. Ikke vær redd for å simulere fantasier om det er greia.

Både menn og kvinner blir kåte så du kan være relativt sikker på at fantasier som du har, har hun også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger du vitenskapelige bevis for å skjønne at det er turn-off for kvinner om mannen ønsker å bidra til at hun får leve ut fantasien sin om å ha sex med en annen mann enn den hun faktisk har sex med?

Lykke til med å finne vitenskapelige beviser for at det er nøyaktig det som skjer når en dame lukker øynene under sex. For det kan jo ikke være noen andre grunner til akkurat det.

 

Anonymous poster hash: c6022...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...