Gå til innhold

KUN for de som ikke vet... [Sitere en sitat fra en anna tråd] [Løst]


Anbefalte innlegg

For meg som valig medlem, fungerer dette kun via mobilen. Finn en sitat fra en tilfeldig tråd her inne på diskusjon.no hvilken som helst tråd. Så trykker man på svar, så markerer man qouten og kopier hele teksten. Der fra kan man lime den teksten inn i en helt annen tråd.

 

Som jeg har gjort her. Denne sitaten har jeg henetet fra denne leken her "Nedtelling fra 100.000" fra lekeplassen. :yes:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1517011

 

Havn7 skrev (På 31.5.2013 den 7.47):

Da var nedtellingen fra 50.000 ferdig, så jeg tenkte at vi trengte en ny. Bare at jeg nå har doblet nedtellingen.Regler:1) Ikke dobbelpost2) Endre posten dersom noen var rett før deg ved å trykke på Post-knappenJeg kan vel begynne.100.000

Endret av TheDarkSapling - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Vennligst vent med dette. Tråden er enda ikke gått igjennom prosessen som må til for at ting skal fungere her. Det kan derfor være greit å sette seg inn i følgende: 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
henrikwl skrev (På 16.1.2020 den 14.23):

Test

Yes, nå fikk jeg det til. :new_woot: Man må trykke på plusstegnet for å få dette til.

IMG_20200130_191105.png

 

 

Etter at du har trykt på den, da vil du få opp dette.

IMG_20200130_191400.png

Der fra kan man gå til hvilken som helst tråd, så trykker man på den "siter 1 innlegg" knappen som dukket opp. :yes:

Endret av TheDarkSapling - SCM
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...