Gå til innhold

Fortnite-kjendis «Ninja» forlater Twitch til fordel for Mixer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette kommer til å gi Mixer et stort løft. Ser allerede at flere andre streamere nå vurderer å skifte over til Mixer også. En ny fresh start bort ifra en Twitch som er kjent for sitt noe dårlige miljø og kontroverser.

 

Mixer er også veldig bra når det kommer til brukergrensesnitt, bilde kvalitet og 1:1 interaksjon mellom streamer og dem som ser på.

 

Nå som det er så enkelt å streame til Mixer på PC (Win+G) så vil nok flere prøve seg. Alt i alt så er det bra da Twitch har blitt for store.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skjønner meg iikke på dagens ungdommer, hva er så interessant med å se på stream 10 timer i døgnet.

Fyren tjener seg søkkrik mens brukerne bare lar seg utnytte. Ikke rart verden er i ferd med å gå i oppløsning.

 

Du kan nok ta den bås mentaliteten din å stappe den en viss plass. Hilsen 40 åring som ser på andre spiller spill.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Problemet er som kjent å gi Microsoft penger.

Her bidrar han jo positivt ved å få betalt for å bruke en plattform som er dødfødt.

 

Jeg tror faktisk motsatt. Jeg bruker ikke Twitch så mye, siden jeg har passert tenårene med ganske god margin. Men jeg er innom av og til. Jeg synes Twitch virker som om de har stagnert. Og at de kanskje ikke har de flinkeste teknologene ved roret lenger, hvis de noen gang har hatt det. De ser litt ut som MySpace i 2008, synes jeg. Still going strong, men med tydelige tegn på forfall. Jeg tror dette gir gode muligheter for Mixer, i tillegg til at Mixer også virker å være basert på nyere og mer oppdatert teknologi enn Twitch. Mixer virker bedre posisjonert for fremtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Twitch skjøt seg selv i foten ved at de som betalte også må/måtte se på reklame

Eneste grunnen til å betale var å slippe reklamen

 

Hvorfor er Microsoft dødfødt?

Tror de må senke prisene sine betraktelig skal de få folk til å betale

Twitch har lav nok pris til at folk tenker at det er jo bare noen kroner/dollar og mange av de har Prime og da får/fikk de en gratis abb.

Lenke til kommentar

Twitch skjøt seg selv i foten ved at de som betalte også må/måtte se på reklame

Eneste grunnen til å betale var å slippe reklamen

 

Hvorfor er Microsoft dødfødt?

Tror de må senke prisene sine betraktelig skal de få folk til å betale

Twitch har lav nok pris til at folk tenker at det er jo bare noen kroner/dollar og mange av de har Prime og da får/fikk de en gratis abb.

 

Det koster 5.99 Dollar, ikke 7.99 som det står her.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...