Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare lover større og mer varierte flerspillerkamper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig overraskende. Støtte for 100 spillere :o Fysikkbasert skyting, taktisk gameplay elementer, ødeleggbare omgivelser og kjøretøy :o Tillegg har dem crossplay så spillerbasen kommer til å være enorm.

Gleder meg veldig, ser meget bra ut. 

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig overraskende. Støtte for 100 spillere :o Fysikkbasert skyting, taktisk gameplay elementer, ødeleggbare omgivelser og kjøretøy :o Tillegg har dem crossplay så spillerbasen kommer til å være enorm.

 

Gleder meg veldig, ser meget bra ut. 

 

Og ikke minst gratis oppdateringer!

 

Fikk med meg ca. 5 min av streamen her om dagen. Ble overrasket over at de dropper season pass til fordel for gratis oppdateringer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde en snever form for forventninger til dette spillet. Virket lovende på papiret når de presenterte det.

 

Skal tross alt være en "reboot" av den originale Modern Warfare serien, men etter å ha sett spillet i "action" på stream den siste uken, så må jeg si at det ser ut som enda et middelmådig CoD-spill.

 

Urealistisk "lock on" gunplay, med fastsatte animasjoner for vaulting, peeking osv.

Sykt "harry" animasjoner når man ladder om, og rekylen er typisk CoD.

 

Enda et "rush-and-gun" spill med fokus på esport.

 

Det blir som når de lager og fintuner en bil for å gjøre en runde på Nürburgring. Bilen gjør kjappe rundetider og det som er, men vil absolutt suge i rushtrafikken, i rundkjøringene, å parkere osv.

 

Så enda en hard pass fra meg. Både Battlefield og Call of Duty har endt opp med å ikke bli noe annet enn dritt. Forferdelige representanter innen "milsim" sjangeren av skytespill.

 

"Oh, how the mighty have fallen" again...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Veldig overraskende. Støtte for 100 spillere :o Fysikkbasert skyting, taktisk gameplay elementer, ødeleggbare omgivelser og kjøretøy :o Tillegg har dem crossplay så spillerbasen kommer til å være enorm.

 

Gleder meg veldig, ser meget bra ut. 

 

Og ikke minst gratis oppdateringer!

 

Fikk med meg ca. 5 min av streamen her om dagen. Ble overrasket over at de dropper season pass til fordel for gratis oppdateringer.

Det betyr bare tonnevis av mtx.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...