Gå til innhold

Ninja gir seg på Twitch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ingen forskjell på å bruke tiden sin på å se på at andre spiller, enn det er å se på Netflix, HBO eller NRK. Underholdning kalles det.

 

Jo, det er en stor forskjell. Dette er som å se på at en fyr ser på Netflix, HBO eller NRK. Tror alle (over en viss alder i alle fall) ser hvor teit det virker. Streaming fordummer spillmediet, men det er en vel en grunn til at streamere spiller de letteste og mest tanketomme spillene der ute.

 

Men det hadde vært interessant å vite hvorfor folk har blitt for late til å engang spille disse spillene selv. Er det fordi selv spillere har skjønt at disse spillene er så kjedelige at de må se en eller annen fyr kommentere mens han spiller det, for å få en viss underholdningsverdi? Er det fordi de ikke vet at det finnes tonnevis av bra spill der ute fordi spillpressen, som Gamer, ignorerer dem? Er det fordi folk føler seg utenfor, og at streaming blir en slags sosial greie?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Er vel ingen forskjell på å bruke tiden sin på å se på at andre spiller, enn det er å se på Netflix, HBO eller NRK. Underholdning kalles det.

 

Jo, det er en stor forskjell. Dette er som å se på at en fyr ser på Netflix, HBO eller NRK. Tror alle (over en viss alder i alle fall) ser hvor teit det virker. Streaming fordummer spillmediet, men det er en vel en grunn til at streamere spiller de letteste og mest tanketomme spillene der ute.

 

Men det hadde vært interessant å vite hvorfor folk har blitt for late til å engang spille disse spillene selv. Er det fordi selv spillere har skjønt at disse spillene er så kjedelige at de må se en eller annen fyr kommentere mens han spiller det, for å få en viss underholdningsverdi? Er det fordi de ikke vet at det finnes tonnevis av bra spill der ute fordi spillpressen, som Gamer, ignorerer dem? Er det fordi folk føler seg utenfor, og at streaming blir en slags sosial greie?

Det er det samme som å se på en UFC fighter på TV. Ninja er veldig flink og vinner nesten samtlige kamper i Fortnite som er et vanskelig spill. Han snakker også med de som ser på og folk lærer en del av han. Ikke at jeg følger med på Ninja men jeg følger med på mange andre. Det er over 15 millioner som ser på Twitch hver eneste dag btw.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser sjeldent på enkeltpersoner på stream.en det er mye god underholdning for de som er spill interesserte på twitch. Turneringer i spill jeg selv spiller er det jeg syntes er mest underholdene. Antar de som klager heller ikke ser på YouTube. Som også er betalt reklame ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå følte jeg meg skikkelig gammel. Skjønner ikke helt greia med streaming jeg. Bruke den dyrebare fritiden min på å se på at andre spiller.

 

For å si det slik, selve spillene er bare metoden folk flest oppdager streamerne på mens personligheten og underholdningsfaktoren streameren har er grunnen til at folk fortsetter se på.

 

 

Du ser ikke på fotball, tennis eller annen sport heller?

 

Det er vel strengt tatt bare personer med tungt hemmende mentale lidelser som frivillig ser på noen av disse forferdelige tingene :p

Lenke til kommentar

Pengene rår. Litt skummelt at så mange unge ser på disse PR-talerørene fremfor å lese ordentlig journalistikk. Lurer på hvor mange som skjønner at det ofte er betalt reklame de sitter og ser på.

 Lurer på hvor mange som skjønner at det kreves beinhard jobbing i lengre tid for å bli kjent nok til at streaming lønner seg, og når man først har blitt kjent starter den ekte jobben med å holde kvaliteten oppe og folk interesserte. Det er svært vanskelig å skape seg en karriere som streamer, men veldig lett å miste den igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Det skulle ikke mer til enn den lille spøkefulle kommentaren der før du ble triggered nei? Noen folk nå til dags er jammen hårsåre  :roll:

De tungt hemmende mentale lidelsene du snakker om tror jeg du burde sjekke deg selv for  :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Jo, det er en stor forskjell. Dette er som å se på at en fyr ser på Netflix, HBO eller NRK. Tror alle (over en viss alder i alle fall) ser hvor teit det virker. Streaming fordummer spillmediet, men det er en vel en grunn til at streamere spiller de letteste og mest tanketomme spillene der ute.

 

Men det hadde vært interessant å vite hvorfor folk har blitt for late til å engang spille disse spillene selv. Er det fordi selv spillere har skjønt at disse spillene er så kjedelige at de må se en eller annen fyr kommentere mens han spiller det, for å få en viss underholdningsverdi? Er det fordi de ikke vet at det finnes tonnevis av bra spill der ute fordi spillpressen, som Gamer, ignorerer dem? Er det fordi folk føler seg utenfor, og at streaming blir en slags sosial greie?

Hvor høy er hesten din?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...