Gå til innhold

Rackmontert switch og mesh nettverk for nyoppført hus


Anbefalte innlegg

Hei, bygde hus for eitt år sidan og fekk fiber installert i huset i sommar. Har rackskap med god plass der modem for fiber er montert. Har kablet nett i heile huset til allrom og soverom.

 

Har gått til innkjøp av 3xTP-Link Deco m4, men er ikkje fornøgd med brukargrensesnit, funksjonalitet, ytelse eller formfaktor. Men prisen er bra. Eg hadde frå før ein D-link gigabitswitch som eg no har fjerna fordi den ikkje var kompatibel med tp-link systemet og lagde noko krøll. (fant ein notis om det på tp-link sitt community)

 

SÅ, til saka: Eg kan returnere tp-greiene, eller eg kan beholde det. Fungerer sikkert ok om eg får på plass ein skikkelig switch i racket mitt ved patchepanelet, men ulempen er at den blant tp deco m4 ikkje støttar iptv, så eg må til med switch dei plassane eg har mesh-satelitt og skal ha tv. Tanken min med å legge opp til 1 stk nettverksuttak på kvar plass var at eg fekk jo nye utgangar i mesh-satelitt til evt iptv-tuner, men no fungerer jo ikkje det. Skal visstnok komme oppdatert firmware, men den går ikkje an å installere fra app og webbasert brukergrensesnitt eksisterer ikkje, så det er litt håplaust heile greia.

 

Men kom gjerne med tips eller innspel til kva eg bør gjere /burde gjort anleis for at dette skal bli bra!

 

Sett stor pris på alle innspel! Eg nærmar meg returfrist for tp-link deco så eg må derfor berre bestemme meg kva eg skal gjere med det settet...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...