Gå til innhold

World of Warcraft-spillere får snart utfordre Ragnaros igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og sist de prøvde dette så tenkte de ikke på at decursive/dispel nå har cooldowns contra ingen cd i vanilla.

lucifron/gehennas/garr og sulfuron var jo kjempe bra optimalisert for det da nye wow.... not....

 

Det er snakk om Firelands ikke Molten Core, tror ikke det blir noe problem med tanke på at de andre timewalking-raidene ikke har hatt slike problemer.

Lenke til kommentar

og sist de prøvde dette så tenkte de ikke på at decursive/dispel nå har cooldowns contra ingen cd i vanilla.

lucifron/gehennas/garr og sulfuron var jo kjempe bra optimalisert for det da nye wow.... not....

 

E så fantastisk når folk ska prøva å "brilliera" på denna måten og ende opp med eit skikkelig magaplask?

Les artikkelen skikkelig neste gang?

Lenke til kommentar

Det blir sikkert hyggelig for de 30 som fortsatt spiller. Neida, sikkert morsomt for de som er interesserte i det. Skulle bare ønske de ikke rotet rundt i gammal morro og heller fokusere på å gjøre spillet bedre.

"Party sync" er vel heller ikke noe noen blir klam i hakket av akkurat. Sliter å se for meg en situasjon hvor jeg har tenkt "Skulle ønske jeg kunne se hvem som har gjort x quest, og er på vei tilbake til x npc for å levere det".

 

SÅ hvis dette er all juicen de har å sprute inn i dette spillet i år, tviler jeg på at sub tallene vil gå opp, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Det blir sikkert hyggelig for de 30 som fortsatt spiller. Neida, sikkert morsomt for de som er interesserte i det. Skulle bare ønske de ikke rotet rundt i gammal morro og heller fokusere på å gjøre spillet bedre.

Jeg er veldig takknemmelig for at de endelig legger mer fokus på dette.

 

"Party sync" er vel heller ikke noe noen blir klam i hakket av akkurat. Sliter å se for meg en situasjon hvor jeg har tenkt "Skulle ønske jeg kunne se hvem som har gjort x quest, og er på vei tilbake til x npc for å levere det".

Det er en veldig etterspurt funksjonalitet. Om du leser skikkelig, så ser du også at de har tenkt til å utforske gjenspillbarhet samt skalering. Det vil si de arbeider seg mot en form for party-mode hvor alle kan jobbe med de samme questene, uavhengig av level og tidligere progressjon.

 

SÅ hvis dette er all juicen de har å sprute inn i dette spillet i år, tviler jeg på at sub tallene vil gå opp, for å si det sånn.

Dette er en .5 patch. Du er helt unødvendig kritisk, de har nettopp sluppet et nytt raid og ny PVP-sesong. Mye nytt innhold. Om dette ikke er godt nok for deg, så tror jeg ikke at dette er spillet for deg. Så hopp helst av lasset før du blir en del av gjengen som griner igjennom endringer nesten ingen vil ha bare fordi det er "for lite nytt".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

|Om en snau måned får World of Warcraft-nostalgikere skru klokken 13 år tilbake i tid,

 

Eller 15 år tilbake i tid, som dere nevner lenger ned i artikkelen (eller 14 år om dere mener norsk slippdato).

 

Classic er basert på World of Warcraft slik det så ut i august 2006.

Jeg ser riktignok at teksten kan virke forvirrende, så jeg har endret på dette punktet nå. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

og sist de prøvde dette så tenkte de ikke på at decursive/dispel nå har cooldowns contra ingen cd i vanilla.

lucifron/gehennas/garr og sulfuron var jo kjempe bra optimalisert for det da nye wow.... not....

 

E så fantastisk når folk ska prøva å "brilliera" på denna måten og ende opp med eit skikkelig magaplask?

Les artikkelen skikkelig neste gang?

min feil, skumleste bare, og "håpet" at det var MC som sto for tur da det er 15år jubleum og firelands er en dritt instance

Lenke til kommentar

Jeg er veldig takknemmelig for at de endelig legger mer fokus på dette.

 

 

Det er en veldig etterspurt funksjonalitet. Om du leser skikkelig, så ser du også at de har tenkt til å utforske gjenspillbarhet samt skalering. Det vil si de arbeider seg mot en form for party-mode hvor alle kan jobbe med de samme questene, uavhengig av level og tidligere progressjon.

 

 

Dette er en .5 patch. Du er helt unødvendig kritisk, de har nettopp sluppet et nytt raid og ny PVP-sesong. Mye nytt innhold. Om dette ikke er godt nok for deg, så tror jeg ikke at dette er spillet for deg. Så hopp helst av lasset før du blir en del av gjengen som griner igjennom endringer nesten ingen vil ha bare fordi det er "for lite nytt".

 

Jeg sier ikke at ALLE skal være enig med meg. Men det er slik jeg føler det. Jeg har gjort de samme worldquestene nok ganger, at det neppe frister med å "gjenoppleve" de andre questene jeg også har gjort tidligere.

Ja, det er flott for de som skal spille med venner som av en eller annen grunn ikke bare kan levle en ny sammen med dem, men jeg sliter med å se ... gleden av den funksjonen.

 

Jeg er ikke unødvendig kritisk, tallene viser jo at jeg ikke er alene med å ikke ha glede av BFA. Jeg har nok timer i spillet at jeg klarer å gjøre meg opp en mening om det er spillet for meg eller ikke, akkurat nå er det dessverre ikke det. Men jeg skulle ønske det ble det igjen.

Lenke til kommentar

 

|Om en snau måned får World of Warcraft-nostalgikere skru klokken 13 år tilbake i tid,

 

Eller 15 år tilbake i tid, som dere nevner lenger ned i artikkelen (eller 14 år om dere mener norsk slippdato).

 

Classic er basert på World of Warcraft slik det så ut i august 2006.

Jeg ser riktignok at teksten kan virke forvirrende, så jeg har endret på dette punktet nå. :)

Så enkelt er det ikke.

Det er items, talents og balansejusteringer som er tatt fra 1.12. I løpet av de 6 fasene vil man få oppleve spillet slik det var i 2004, 2005 og 2006.

 

De fleste andre siter og Blizzard selv bruker ordlyden "play the game as it was 15 years ago".

Lenke til kommentar

Disse tallene er på ingen måte en refleksjon over hva de tester på PTR til neste .5 patch. Her er du bare helt på viddene.

 

Jeg sier at jeg ikke tror det de tester på PTR, er nok til å endre trenden jeg viser til. Men jeg skjønner at du er glad i wow enda, fortsett med det. Men det må være lov å være kritisk til ressursbruken.

Lenke til kommentar

Bedre om de hadde lagt ned nye WoW og brukt alt på Classic og hva som skal komme etter. Subscribers nå hadde sannsynligvis vært mye lavere hvis ikke folk hadde hatt aktiv subscription i håp om å komme inn i classic beta eller kjøpt 6 måneders subscription for å få dragemounten.

 

Ryktene sier at det er under 1 million abonnementer.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...