Gå til innhold

KORTTEST: HP Sprocket Studio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god karakter til Japan foto.

Det er flott at vi harJapan foto rundt omkring. Ekspressmaskinene det har nok reddet mange situasjoner, da man trenger bilder raskt.

Nå er vel ikke alltid økonomisk fornuftighet det som preger anbefalinger og tester.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Forventet dere seriøst noe annet fra en liten, billig consumer-grade skriver?

Neste artikkelen vil nok omhandle veier og hvordan de blir våte når det regner.

 

Hei!

 

Vi forventer stort sett ingenting foruten at produktene vi tester skal by på betydelige fordeler for forbrukeren – enten ved å forenkle deler av deres hverdag eller ved å virke kostnadsbesparende. HP Sprocket Studio gjør ganske enkelt ingen av disse tingene, og med mindre vi hadde testet det hadde nok få der ute fått med seg regnestykkene og kvalitetsforskjellene vi viser til her.

 

 

– Torstein

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Perfekt timing! Var innom Scandinavian Photo og kikket på en Canon Selphy CP1300 i dag, men jeg også vil jo tro at Japan Photo gir bedre kvalitet enn de små printerne der.

 

Det jeg lurte på er hvor rundt hjørnet hos dere i VG bygget er det Japan Photo?

Byporten...?

Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

HP skrivere er håpløse pga prisene på farge patroner som for det første koster mer en selve skriveren og hvis du prøver å kjøpe uorginale patroner til halve prisen fra for eksempel InkClub så får du "hele" tiden feilmeldinger som er meget irriterende! Og laser farge printere fra for eks Samsunger er å foretrekke!

Lenke til kommentar

Jeg har det siste året brukt en Epson ET-7750 og det er den beste blekkskriveren jeg har brukt. Den har blekk tanker og de varer veldig lenge. Skriveren er mye dyrere enn billig skrivere som bruker patroner, men den kom med 2 set av patroner. Den skriver også ut bilder av mye høyere kvalitet en det du kan få fra en laser skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...