Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd jeg postet på KG, men ønsker å få tilbakemeldinger her og. 
 
Er en 24 år gammel mann som fremdeles ikke har hatt en kjæreste, og som fremdeles ikke har hatt Sex. 
 
Fra et sosialt og samfunn perspektiv så er dette merkelig da de fleste på min alder sikkert har hatt seg med noen. 
 
Men jeg har av ulike grunner valgt å ikke være aktiv på dette. Jeg har ikke alltid det så bra med meg selv mentalt og det er nok mye av grunnen til at jeg ikke har funnet meg en dame enda.
 
Jeg lurer på hva dere kvinner mener om hvordan jeg bør gå frempå for å finne meg en kvinne som ønsker å dele livet sitt med meg. 
 
Jeg er ikke interessert i en kvinne som går fra mann til mann. Muligens er jeg hennes første og. Jeg har av kulturelle og religiøse grunner også ønske om å holde meg fra sex før ekteskap, men vet dette er svært lite sannsynlig i dagens samfunn, og det aksepterer jeg.

 

Anonymous poster hash: 2633e...8c0

Endret av Omnia vincit amor
Fikset farge på teksten.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på dine "krav" så ville jeg nok letet utenfor landets (og kontinentets) grenser. Det du leter etter må du lete etter lenge for å finne i ei fra den vestlige verden. Øst-Europa, Latinamerika eller Asia er nok bedre. Du nevnte religiøse og kulturelle grunner, hvis du er Muslim så har du jo muslimske land.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...