Gå til innhold

TEST: Ikea Symfonisk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Designmessig har denne kanskje den laveste WAF faktoren jeg har sett. At det blir en populær julegave, tviler jeg litt på, når de fleste kvinnfolk neppe ville tillatt den inn i huset engang. :p

 

Kan jo prøve seg på:

«Oi, jeg trodde det kun var en helt ordinær lampe jeg!»

Eller så kan du argumentere for at det er en lampe med avspillingsmuligheter :p

Lenke til kommentar

Chromecast fungerer fint til bare lyd også, selv om Google må har sluttet å selge Chromecast audio. Mener bl.a. Spotify og Tidal har støtte for det.

Ja nettopp. Bruker selv vanlig Cast og CC Audio, så å bytte til noe eplegreie er dessverre uaktuelt. Går alltid an å ta hvilket som helst høyttaler og plugge Audio i denne, men skulle ønske flere produsenter støttet denne funksjonen out-of-the-box.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjøpte denne på impuls og for mitt bruk hadde den god lyd samt alarm slik at jeg kunne bruke den som vekkeklokke. Gjorde nok ikke nok research på forhånd for enheten har kun airplay støtte og mangler Google Cast (vi har kun android i hustanden), dette gjør at alt man foretar seg må gjøres gjennom Sonos appen og de tjenestene som er tilgjengelig der.

Dette er nok forholdene i min hustand men vi opplevde at lyden falt ut avogtil når vi hørte på musikken. Musikken stoppet ikke men høyttaleren ga ingen lyd i 10-15 sekunder for å så spille sangen som om ingenting hadde skjedd. Høyttaleren ble dessverre levert tilbake.

Endret av Hojjoj
Lenke til kommentar

Kjøpte denne på impuls og for mitt bruk hadde den god lyd samt alarm slik at jeg kunne bruke den som vekkeklokke. Gjorde nok ikke nok research på forhånd for enheten har kun airplay støtte og mangler Google Cast (vi har kun android i hustanden), dette gjør at alt man foretar seg må gjøres gjennom Sonos appen og de tjenestene som er tilgjengelig der.

Dette er nok forholdene i min hustand men vi opplevde at lyden falt ut avogtil når vi hørte på musikken. Musikken stoppet ikke men høyttaleren ga ingen lyd i 10-15 sekunder for å så spille sangen som om ingenting hadde skjedd. Høyttaleren ble dessverre levert tilbake.

Jeg ville ha levert den tilbake når den ikke funker...Nå man bransjen rydde opp i alle standarder.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Kjøpte denne på impuls og for mitt bruk hadde den god lyd samt alarm slik at jeg kunne bruke den som vekkeklokke. Gjorde nok ikke nok research på forhånd for enheten har kun airplay støtte og mangler Google Cast (vi har kun android i hustanden), dette gjør at alt man foretar seg må gjøres gjennom Sonos appen og de tjenestene som er tilgjengelig der.

Dette er nok forholdene i min hustand men vi opplevde at lyden falt ut avogtil når vi hørte på musikken. Musikken stoppet ikke men høyttaleren ga ingen lyd i 10-15 sekunder for å så spille sangen som om ingenting hadde skjedd. Høyttaleren ble dessverre levert tilbake.

Jeg ville ha levert den tilbake når den ikke funker...Nå man bransjen rydde opp i alle standarder.

Les siste setning. Høyttaleren ble levert tilbake.
Lenke til kommentar

Kjøpte en del av disse, og så langt har det fungert relativt greit. Lyden er ikke hi-fi, men bra nok for bakgrunnsmusikk i kjøkken/gang o.l. Bruker stort sett bare Spotify, der kan man jo caste direkte til enhet/gruppe uten å gå via Sonos-appen.

 

Volumregulering kan være litt knot, da jeg må ha Spotify-appen oppe for å regulere, den reagerer ikke på regulering av "media"-lyd i Android.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...