Gå til innhold

Hjelp til salg av Multicom gaming/videoredigerinslaptop


Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Kjøpte meg en Multicom laptop i 2016 for å bruke til videoredigering og gaming på farta ettersom jeg skulle utveklse til California et semester (har en kraftig stasjonær for hjemmebruk). Etter semesteret har jeg ikke hatt så stor bruk for laptoppen og den har for det meste stått av fra 2017 av. Kun brukt til en og annen powerpoint 2-3 ganger og en kjapp after effects seanse. På bakgrunn av dette ønsker jeg å selge den ettersom jeg synes det er for galt at et laptop-beist som dette skal ligge og bli gammel uten å få utnytta potensialet sitt. Jeg har også en tablet for notatskriving og vurderer å investere i en liten og nett ultrabook for pengene i etterkant ettersom jeg ikke har bruk for en mobil kraftig videoredigeringsmaskin / gaming, men vil ha muligheten til å bruke photoshop og lignende i alle fall.

 

PC-en det gjelder er altså en

Multicom Kunshan N150R Killer-Edition 15.6" Full-HD Matt IPS G-SYNC, Intel Core i7-6700HQ, 8GB, 256GB PCIe SSD + 1TB, GTX 965M 4GB med 16GB RAM

 

Den kostet 13 427 ny fra Multicom (med windows + innstallering).

 

Det jeg lurer på er hvor mye jeg kan forvente å få for den basert på at den har en rimelig god prosessor og et helt ok kurant grafikkort som kjører det meste av spill sømløst. I tillegg har den blitt svært lite brukt siden 2016 så om jeg ville kjøpt den hadde det hatt en del å si (foreldelses-messig).

Vil anta jeg kommer til å slite litt med å stikke meg ut på Finn ettersom den ikke ser ut som en typisk gaming-pc, men er heller mer diskret.

Endret av Larsi 47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...