Gå til innhold

HJELP - Streame fra Xbox One til YouTube.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger hjelp. Har løst å streame fra Xbox One til YouTube. Hvordan går man frem for å gjøre det på en lett måte? Har selv prøvd å finne hjelp fra YouTube om dette, men jeg føler at det blir så mye å holde styr på. Med mindre hvis ikke det er bare meg da. :huh: :huh:  De videoene jeg har sett på, snakker de fleste så barna fort, vanskelig for meg å høre alt det de sier, årsaken til det er at jeg er ikke så super god på engelsk. :hm:   Så jeg håper at det er noen som kan vise meg hvordan man streamer fra Xbox One til YouTube.

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Jah, jeg vil at det skal være på YT, har en egen YT-kanal. :)

 

 

Har du prøvd Youtube appen på xbox, om det er en enkel måte å streame med den?

Lenke til kommentar

Nå har jeg gjort det han har gjort på videon. Men nå sitter jeg fast igjen. Hva må jeg gjøre nå for å få det over på YT? :hrm: :hrm: :hrm:  Har lastet ned Xbox app'en og Shadow Play, der sitter jeg fast.

 

PS: Nå får jeg til å streame Xbox til bærbarpc. Den delen får jeg til. Og opplever at Shadow Play (GeForce Experience) klarer ikke å fange Xboxen. :huh: :huh: :huh:

Endret av TheDarkSeeds - SCM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Nå har jeg gjort det han har gjort på videon. Men nå sitter jeg fast igjen. Hva må jeg gjøre nå for å få det over på YT? :hrm: :hrm: :hrm:  Har lastet ned Xbox app'en og Shadow Play, der sitter jeg fast.

 

PS: Nå får jeg til å streame Xbox til bærbarpc. Den delen får jeg til. Og opplever at Shadow Play (GeForce Experience) klarer ikke å fange Xboxen. :huh: :huh: :huh:

Dersom du får streamet til laptopen kan du jo bare installere OBS og streame fra det?

Lenke til kommentar

Dersom du får streamet til laptopen kan du jo bare installere OBS og streame fra det?

Oki, aldri hørt om OBS. :hmm:

 

Jeg har selv brukt OBS for å streame fra xbox appen til Youtube og det fungerer helt fint. Du bør da ha 2 skjermer på pc'en slik at du har xbox appen i fullscreen på den ene og verktøylinjen til windows , obs og youtube chat osv på den andre skjermen.

Det er uaktuelt å ordne to skjermer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...