Gå til innhold

Erfaringer med EpicGames?


Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte metro exodus på epic games store (første gang jeg har kjøpt fra dem) for nesten en uke siden, men av en eller annen grunn har det crashet hver gang jeg starter det opp. Uansett årsak bestemte jeg meg ca en time etter kjøp at her ville jeg ha refund, men nå har det altså gått nesten en uke uten svar, kun auto melding hvor det står at jeg får vente på service agent. Ikke har dem tlf support, og to ganger har jeg forsøkt å lage tråd i deres official forum, men mod må gi tillatelse før posts blir lagt til og tilsynelatende går de ikke igjennom.

 

Til litt forskrekkelse ser jeg også at det er en del negative feedback omkring selskapet, og veldig lave review scores.

 

Hva bør jeg gjøre, vente en uke til eller kontakte paypal for å få chargeback? Greit nok at det er ferietid, men allikevel.. Kommer uansett til å holde meg unna disse igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at Epic Games har fått så dårlig kritikk for tiden er at de har kjøpt opp rettighetene til en del spill slik at de kun lanseres på Epic Games Store, ihvertfall midlertidig ekslusivitet.

Eksempler på dette er Borderlands 3 og Shenmue 3, begge er spill som egentlig skulle komme på Steam,
men som nå kommer på EGS i første omgang da de bladde frem lommeboka,
BL3 kommer 1 år senere på Steam, Shenmue 3 kommer nok aldri på Steam.

Ellers vil jeg si at Epic Games er ett godt kjent selskap,
det er de som står bak bla. Unreal Engine.

Står det noe om forventet ventetid hos Epic Games?

Viss ikke, så ville jeg ventet til det har gått 10 virkedager og så kontaktet PayPal for å se hva de har å si om saken.
 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. Kjøpte metro exodus på epic games store (første gang jeg har kjøpt fra dem) for nesten en uke siden, men av en eller annen grunn har det crashet hver gang jeg starter det opp. Uansett årsak bestemte jeg meg ca en time etter kjøp at her ville jeg ha refund, men nå har det altså gått nesten en uke uten svar, kun auto melding hvor det står at jeg får vente på service agent. Ikke har dem tlf support, og to ganger har jeg forsøkt å lage tråd i deres official forum, men mod må gi tillatelse før posts blir lagt til og tilsynelatende går de ikke igjennom.

 

Til litt forskrekkelse ser jeg også at det er en del negative feedback omkring selskapet, og veldig lave review scores.

 

Hva bør jeg gjøre, vente en uke til eller kontakte paypal for å få chargeback? Greit nok at det er ferietid, men allikevel.. Kommer uansett til å holde meg unna disse igjen.

 

 

Beste er å sende melding på Facebook det gjorde jeg og fikk svar med en gang!

Lenke til kommentar

Takk, men fikk paypal til å kontakte epic idag tidlig og nå ikveld fikk jeg refund. Om det er tilfeldigheter vet jeg ikke, men det å bruke paypal er <3 Paypal er det best de hjelper med en gang og i 100% tilfeller jeg har hat med butikker osv som ikke leverer eller sender feil vare ordner de opp og butikken skjelver i buksa når Paypal kontakter de :)

Lenke til kommentar

Takk, men fikk paypal til å kontakte epic idag tidlig og nå ikveld fikk jeg refund. Om det er tilfeldigheter vet jeg ikke, men det å bruke paypal er <3

 

Bra det løste seg. Jeg fikk selv refund for dette spillet, og det tok kun tre dager. Jeg opplyste ikke om noen tekniske vanskeligheter, kun at jeg synes spillet var forferdelig, kan lese teksten min til Epic Games nedenfor.

 

 

I would like to request a refund. I might unfortunately have played the game for more than 2 hours, I am not sure. But it can't be much more, even though it has felt like a 100 hours.

 

This is one of the worst games I have ever tried, and I will not play it a minute more. I have never regretted paying full price for a game more than this one.

 

The voice acting is terrible. The english with russian accent is awful.

All the animations are awful, how can the animations be so bad?

The story and plotting is so bad, just cringe.

The game pretends to offer freedom but you constantly have to listen to the idiotic babbling of characters you care nothing about. You are physically blocked from moving where you would like to, until they have spoken.

This game suffers from some of the worst game design and level design I have seen in a game in a long time.

 

If I do not get a refund for this piece of shit, I will never buy another game on Epic Games Store.

 

Endret av NorwegianAccentaryGaming
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...
nacario skrev (På 24.7.2019 den 20.00):

Takk, men fikk paypal til å kontakte epic idag tidlig og nå ikveld fikk jeg refund. Om det er tilfeldigheter vet jeg ikke, men det å bruke paypal er ❤️

Jeg bruker alltid Paypal da for du garantert penga tilbake hvis det er noe tull, men jeg har kun gode erfaringer med Epic spillbutikk men at de ikke svarer deg syntes jeg er dårlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...