Gå til innhold

Kjøleskapstermometer med alarm


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har behov for et kjøleskapstermometer med en lydalarm (eller app) når temperaturen går utenfor 3–8℃. Jeg oppbevarer medisin som er veldig følsom for temperaturer.

 

MedAngel er nøyaktig produktet jeg ser etter, men den selges ikke i Norge og ingen av distributørene leverer hit. Det nærmeste jeg har funnet her til lands er en frysevarsler for bil, men den vil kun gi alarm om det blir for kaldt.

 

Vet noen om noen andre alternativer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått tilsendt varer fra firma som ikke distribuerer til mitt land.

 

Jeg har sendt en høflig mail til bedriften og spurt om å få overføre penger for at de sender meg varen utenom systemet deres. Det har gått veldig fint og jeg har da bare overført med Paypal.

 

Så det er et alternativ om en er desperat.

 

Andre ganger har jeg kontaktet folk jeg kjenner i andre land, bestilt til deres adresse også overfører jeg penger så de sender pakken videre til meg.

Endret av Invader Zim
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei,

 

Jeg har behov for et kjøleskapstermometer med en lydalarm (eller app) når temperaturen går utenfor 3–8℃. Jeg oppbevarer medisin som er veldig følsom for temperaturer.

 

MedAngel er nøyaktig produktet jeg ser etter, men den selges ikke i Norge og ingen av distributørene leverer hit. Det nærmeste jeg har funnet her til lands er en frysevarsler for bil, men den vil kun gi alarm om det blir for kaldt.

 

Vet noen om noen andre alternativer?

 

Siden den selges i USA så kan du nok bruke Jetcarrier. Når du lager konto hos dem, så får du en postboks adresse i USA som du sender til. Og de tar imot betaling fra Paypal, så er det ikke noe som bør sperre.

 

Har brukt Jetcarrier mange ganger fra USA, og ikke vært noe problemer. Eneste du bør tenke på hvis du ikke har Paypal fra før, er at de ofte bruker 2-3 dager på å verifisere kortet ditt, slik at du ikke for handlet fra dem første gang med en gang så vidt jeg husker.

 

Pakker fra Jetcarrier, kommer som regel uken etter på posten her hjemme. Har de pakken hos seg torsdag/fredag, så er den i Norge tidlig uken etter. Sist så gikk vel flyene lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...