Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Damen var på tur og klinte med en annen dude på dansegulvet. Han spurte henne om snappen hennes og hun ga den til han, men slettet han dagen etterpå.

 

Hun fortalte dette noen dager senere. Forklaringen hennes var «var en reaksjon på det å passe inn i en ramme, mistet meg selv». Jeg vet ikke hva det betyr. Det hadde ikke noe med å rote med andre gutter å gjøre ihvertfall sa hun.

 

Men jeg er ikke i stand til å høre hva hun mener med dette, fordi det er ingen unnskyldning. Hvis hun sliter må hun kommunisere med meg og ikke være utro.

 

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Hun skrev i godnattameldingen samme dagen at hun angrer og skulle gjerne tatt det tilbake. Ellers har jeg ikke hørt noe mer om dette. Jeg skulle gjerne hørt at hun i dag og skrev at hun angret. Og i morgen. Og dagen etterpå. Over meldinger. Jeg er på ferie, hun er hjemme. Stor tidsforskjell mellom oss.

 

Eneste jeg tenker er «hvordan i helvete kunne du», «jeg så ikke for meg du kunne gjøre noe sånt», «ødelegge et forhold for et klin, hvem gjør slikt».

 

Hun har skrevet i dag at hun skulle ønske hun var her med meg, gleder seg til jeg kommer hjem, hun har bedt meg kjøpe med noe av hennes ønsker. Jeg vet ikke hva det betyr. Sier hun dette bare for at jeg skal få følelsen av at hun vil være sammen med meg og at det er bra stemning resten av ferien min, eller er det bare løgn?

 

Venninnen hennes la ut et bilde på Instagram av de på turen, og damen kommenterte «opptur <3 <3 <3».

Jeg tenker bare «du syns det var en opptur ja den turen...».

Vet ikke om jeg skal kommentere på det eller la vær. Syns det er helt tragisk ialfall når hun har ødelagt såpass.

 

Hvordan skal jeg være over meldinger fremover, late som om alt er bra for min egen del så jeg får nytet resten av ferien min? Ikke snakke med hun?

Dette suger. En del av meg tenker at jeg kan tilgi dette, en del av meg tenker «hvorfor i helvete viser du ikke mer anger». Men ingen del av meg tenker egentlig «jeg slår opp». Kanskje jeg er godtroende.

 

Har dere noen tips? Takk for svar :(

 

Anonymous poster hash: 3144e...b91

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra hun fortalte det selv istedenfor at du fant det ut. Det betyr at hun angrer såpass at hun ikke klarer å skjule det. Det betyr sannsynligvis at du ikke trenger være redd for at det har skjedd før eller kommer til å skje igjen.

 

Alle kan gjøre tabber på fylla. Me er menneskelige. Men de som gjør det uten å si ifra og ikke angrer er de du må holde deg unna.

 

Skjer dette igjen ville jeg enten gjort det slutt eller sagt hun ikke bør feste uten deg for du vet hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Triste saker da.

 

Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg ville nok skrevet at "foreløpig er forholdet vårt på vent, du kan gjøre som du vil til jeg kommer hjem, så vi får snakket ut." Og så klart at jeg er drit forbanna.

 

Så ville jeg bare ansett hvordan ho oppførte seg til jeg kom hjem. Hvis ho virkelig er glad i deg, så oppfører ho seg og venter til du kommer hjem med noe mer festing. Da hadde jeg antageligvis fortsatt forholdet. Hvis ho begynner å hive seg på andre gutter i mellomtiden, ville jeg ansett forholdet som over.

 

"Kjøpe med noe av hennes ønsker", dette hadde jeg glatt gitt f i. Det -kan- hende ho skriver det fordi ho vil vise at ting fremdeles er som normalt. Men du må jo ikke godta dét likevel.

 

Denne er vrien. Samtidig er dere antageligvis unge? (bare ut fra min anelse), og muligens fremdeles i en utforskingsfase. Så det er jo større risiko for at slike ting skjer.

 

Hvor lenge har dere vært sammen? Det ville jo vært synd å bare kaste et positivt mangeårig forhold på sjøen uten å gi det en sjanse til i det minste, hvis begge er klare for det.

 

Vrient også fordi du nå er på ferie og skal liksom slappe av. Men det er derfor jeg ville gjort det på den måten, ved å skrive at forholdet foreløpig er på vent, dét betyr egentlig at det er over, helt til dere får snakket sammen igjen. Da får du psykologisk fri i hodet ditt til du får prata med ho igjen.

 

Husk å hold alle muligheter åpent i hodet ditt. Det kan gå bra, og det kan hende det ikke går bra. I så fall finnes det mange andre fisker i havet. Ikke glem å ivareta dine egne livsinteresser. Nyt ferien, opplev ting, for din egen del. Minner du skal ha for deg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høres ut som du selv får avgjøre hva som er best her, 50/50, sett opp fordeler og ulemper. Og dette sier jeg kun fordi hun selv fortalte deg om dette og at det ikke gikk lengre enn et "klin". Ellers så er jeg enig med flere om at dette ikke hørtes ut som noe å holde på, og skulle du velge å gi henne en sjangs til kn du være sikker på at dette vil kunne skje igjen senere på en tid hvor gløden i forholdet ikke er den samme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke tilgi dette. Med en gang det frøet er plantet er det ingen vei tilbake, det kan jeg si av egen erfaring. Hev deg over det hele. Avslutt forholdet, men ikke vær sint eller lei deg eller noe. Bare vær kontrollert og rolig, så du kan vise henne at det er hun som taper på dette. Når man har gjort noe med noen andre en gang, kommer det garantert til å skje igjen. Bare tro meg på det.

Lenke til kommentar

Husk at en jente som er utro har svært lav respekt for deg i utgangspunktet. Har dama respekt for deg, slik hun skal ha, så er hun ikke utro.

 

Hva tror du skjer med det lille som eventuelt er der av respekt for deg, dersom du også er en type som tilgir at dama di er utro? Absolutt all respekt forsvinner, og neste gang har hun ligget med noen i stedet. Og da kommer hun ikke engang til å ha dårlig samvittighet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Elektronisk kommunikasjon har en tendens til å gjøre alle samtaler om denne typen tema vanskeligere.

 

Mitt råd:

1) Ikke hør på folk som coffeee

2) Skriv til henne at dette er noe dere må snakke mer om når du kommer hjem. Og så gjør det.

 

Er det en mulighet for at forholdet ikke berger? Ja, absolutt.

Er det fornuftig å ta den beslutningen når dere er langt fra hverandre, og all kommunikasjon dere i mellom blir forvansket av tidsforskjeller og kommunikasjonskanaler som ikke videreformidler kroppspråk og stemmeleie? Næh.

 

Antageligvis sitter dere begge to i timesvis og grubler over hvordan man skal tolke utsagn som hadde vært mye klarere i en vanlig samtale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det jeg siterte naturligvis - det er hensikten med sitering.

Hva er egentlig poenget med å involvere seg i samtalen når du ikke har noen verdens ting å bidra med? Skal du kalle det noen skriver for vås så kan du jo i det minste forklare hvorfor du mener det er vås, i stedet for å oppføre deg som en umoden smartass.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med å involvere seg i samtalen når du ikke har noen verdens ting å bidra med? Skal du kalle det noen skriver for vås så kan du jo i det minste forklare hvorfor du mener det er vås, i stedet for å oppføre deg som en umoden smartass.

 

Så hvorfor deltar du?

Det bør være selvforklarende hvorfor det er vås det du kom med i den linja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er egentlig poenget med å involvere seg i samtalen når du ikke har noen verdens ting å bidra med? Skal du kalle det noen skriver for vås så kan du jo i det minste forklare hvorfor du mener det er vås, i stedet for å oppføre deg som en umoden smartass.

 

 

Det eneste umodne som er blitt fremmet i denne tråden er at dama di ikke kan danse uten at du blir med henne. Det vitner om store usikkerheter, kontrollbehov etc. Usunt er det hvertfall.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det eneste umodne som er blitt fremmet i denne tråden er at dama di ikke kan danse uten at du blir med henne. Det vitner om store usikkerheter, kontrollbehov etc. Usunt er det hvertfall.

Hvis dama di danser ute på byen uten deg, har du en annen standard for hvem du inngår et eksklusivt forhold med, enn meg. Verre er det ikke. Og det er da ikke snakk om å nekte noen noe som helst. Poenget er at man ikke blir sammen med noen som gjør noe sånt i utgangspunktet.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poenget er at man ikke blir sammen med noen som gjør noe sånt i utgangspunktet.

 

For noe vås.

 

[edit]Så du kan ikke ta deg en tur på byen med kompiser og så ta en dans eller to med noen, bare for at dama di ikke er der? Har du da lov til å gjøre det hvis damen er med?

Endret av K.S
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis dama di danser ute på byen uten deg, har du en annen standard for hvem du inngår et eksklusivt forhold med, enn meg. Verre er det ikke. Og det er da ikke snakk om å nekte noen noe som helst. Poenget er at man ikke blir sammen med noen som gjør noe sånt i utgangspunktet.

 

 

Hvorfor det? Er dansing på byen det samme som at hun ligger med noen andre?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Så har du lært til the hard way at du ikke blir sammen med jenter som går ut på dansegulvet uten typen, når de er i et forhold.

100% enig.

Kona og jeg har samme deal. Ingen av oss drikker oss dritings eller danser ute på byen uten at vi begge er sammen. Og vi gidder ærlig talt ikke bruke tid på slikt uansett.

Kona har veninnekvelder der hun går på kino og middag eller liknende og avslutter på en rolig bar med veninner.

Jeg har spillkvelder med kolleger og liknende.

 

Alkohol nedsetter dømmeevnen og sperrer.

Dansing på byen legger opp til fysisk kontakt med motsatte kjønn.

Jeg forstår veldig godt at kona ikke liker tanken på at jeg skal stå godt brisen på et dansegulv mens jeg har fysisk kontakt med lettkledde bimboer.

 

Og med "Danse" tror jeg Coffee sikter til ting i denne retningen:

club-56a3e8683df78cf7727fcf6d.jpg

 

 

Ikke dette:

Riverdance_660.jpg

Endret av Drogin
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...