Gå til innhold

Bytte skjerm på Samsung Galaxy Note 9


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei.

 

Jeg var uheldig å knuse skjermen på min Note 9.

 

Har noen av dere erfaring med Conmodo for nevnte modell og hvor mye det koster å bytte hos dem? Jeg ser at de er eneste autoriserte forhandler i Bergen, hvor jeg bor.

 

Jeg ser også at det ellers er stive priser og den beste prisen jeg finner er på 3299 kr.. 

 

Veldig kjedelig. Var dum nok å hadde ikke cover på mobilen i dag, og mast den på bussen.. Ble et relativt stor skade på skjermen, men den fungerer og det er ikke det verste jeg har sett, men det hadde uansett vært greit å bytte den. 

 

Takk for alle innspill. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Samsung har designet telefonene sine slik at man må pirke ut omtrent absolutt alt for å bytte selve skjermen. Så det tar mye tid å bytte dem, og skjermene koster litt siden det er såpass heftige skjermer dem bruker.

 

Ja.. Jeg har sett litt på YouTube og du trenger jo ganske dyrt utstyr og:

 

 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Må vel ikke ha dyrt utstyr men det hjelper vel.

 

Var enklere på tidligere Iphone. Skjermen var det første man tok av så bytte gikk meget raskt.

 

Er det mye egenandel å ta det på innboforsikringa da? Dama mi gjorde det på en S8 pluss engang og sparte en tusenlapp eller to.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det mye egenandel å ta det på innboforsikringa da? Dama mi gjorde det på en S8 pluss engang og sparte en tusenlapp eller to.

Har ikke innboforsikring for øyeblikket.. Og det hjelper ikke å tegne det etter at skaden er inntruffet.

 

 

Fikk billigst pris hos "Mobilhjelpen" på Marken, de skal ha 3000. Med mindre autorisert forhandler klarer å presse prisen ned. De gir nytt batteri i samme slengen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...