Gå til innhold

Her er spillene du får med i Uplay+


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart for ca 3 måneder sider siden spørte jeg Ubisoft om det kunne skaffe "Might & Magic: Heroes III - Complete Edition" og de sa nei men nå er den tilgjenglig alikevel med Uplay +..for Gog versionen kan ikke moddes så jeg håper denne fra Uplay kan.

 

Skiftet Heroes of might and magic serien navn? rart

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Rart for ca 3 måneder sider siden spørte jeg Ubisoft om det kunne skaffe "Might & Magic: Heroes III - Complete Edition" og de sa nei men nå er den tilgjenglig alikevel med Uplay +..for Gog versionen kan ikke moddes så jeg håper denne fra Uplay kan.

 

Skiftet Heroes of might and magic serien navn? rart

Det stemmer, på en måte. Etter Heroes of Might and Magic V, besluttet Ubisoft i samarbeid med Limbic at serien fra da av skulle hete Might & Magic: Heroes. Ikke at jeg helt forstår hvorfor de følte for å endre på der, men de forrige spillene heter altså Heroes of Might and Magic

Lenke til kommentar

For en som spiller mye så kan det være helt perfekt. Masse bra spill og med Gold/Ultimate utgaver som koster 1000-1200kr så kan det her være en bedre løsning. Selv har jeg planer om å kjøpe Odyssey og det kommende GhostRecon i Gold editions. Men kan jo like greit abonnere for et år isteden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...