Gå til innhold

Hvor dårlig er du i jobben din?


7R41N33

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har gjennomsnittlig IQ, jeg har alltid vært skoleflink og har bedre karakterer enn mine nærmeste kolleger. Arbeidserfaring har jeg også mer/tilsvarende av. Har vært i samme jobb siden 2013, liker meg svært godt.

 

Det hjelper ikke, jeg krøller noe til, misforstår og glemmer mer enn noen andre.

 

Jobber som prosessoperatør, har både mekanisk arbeid og overblikk over systemer.

Jeg glemmer meg når jeg kjører systemer, slik at det blir alarm.

 

Jeg overser punkter i manualen på utstyr og monterer det sammen feil.

 

Om en komponent ikke funker som den skal, mistenker jeg feil årsak og demonterer noe unødvendig gjerne for å lage mer problemer.

 

Lurer på om noen andre er dårlig til sin jobb?

Hva gjør du med det?

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har selv aldri vert skoleflink, tror toppkarakteren lå på en 4 på ungdomsskolen mens gjennomsnittet var så vidt over 2.
tok deretter en del fri fra skolen pga diverse greier, likte meg ikke på skolen i det hele tatt.
etter noen år gikk jeg tilbake på skolen slik at jeg ble ferdig med utdanning før jeg mistet retten til skolegang. var vel 22-23 når jeg begynte på skolen igjen.
på videregående fikk jeg eksamens karakter 4/5(teoretisk) - 5/6 (praktisk)

har vert testet i iq og scoren var (hvis jeg husker rett var 120) scoret høyt på en del men og relativt lavt på andre ting.
fikk godt med meg all info når det jeg ble fortalt var kun faktaene jeg måtte huske på,,, men var veldig dårlig når det jeg måtte huske på var midt i en setning med mye "filler" hvis du skjønner hva jeg mener. tror det er pga ADD.

på jobb gjør jeg en relativt god jobb så lenge jeg vet nøyaktig hva jeg skal gjøre og hva min rolle i jobben er.
hvis jeg ikke er sikker i hva min rolle i jobben for dagen er blir jeg veldig usikker og ender opp med å tvinne med tomlene mye, noe som kan irritere sjefen og arbeidskolleger.

så lenge jeg har klare instrukser på hva jeg skal gjøre så klarer jeg meg bra, men ellers blir det mye usikkerhet og somling fra min ende.

er utdannet anleggsgartner og har jobbet en del som avløser på div gårder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
7R41N33 skrev (På 16.7.2019 den 3.29):

Hei!

 

Jeg har gjennomsnittlig IQ, jeg har alltid vært skoleflink og har bedre karakterer enn mine nærmeste kolleger. Arbeidserfaring har jeg også mer/tilsvarende av. Har vært i samme jobb siden 2013, liker meg svært godt.

 

Det hjelper ikke, jeg krøller noe til, misforstår og glemmer mer enn noen andre.

 

Jobber som prosessoperatør, har både mekanisk arbeid og overblikk over systemer.

Jeg glemmer meg når jeg kjører systemer, slik at det blir alarm.

 

Jeg overser punkter i manualen på utstyr og monterer det sammen feil.

 

Om en komponent ikke funker som den skal, mistenker jeg feil årsak og demonterer noe unødvendig gjerne for å lage mer problemer.

 

Lurer på om noen andre er dårlig til sin jobb?

Hva gjør du med det?

 

Mvh

Du nevner du har en slik uheldig evne til å glemme ting .. men du har en langt over gjennomsnittlig kunnskapsbase om klokker? ^^ Virker som du er i feil bransje, burde jo vært klokkeselger. Ville følt meg trygg om du var selger:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...