Gå til innhold

Huawei P30 pro snapchat problem...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har P30 pro. Jeg har ikke dette problemet.

Hmmm... Det er ikke på alle snapper.. Akkurat nå så er jeg inne på People magazine sin snap. 13 Celeb singles that you totally forgot existed. Nederste linje der hos meg er "fiercer than we could ever imagine, and" så stopper det bare..?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvordan fungerer snapchat på p30 pro generelt sett? Er frontkamera zoomet inn som på mange andre android telefoner, eller fungerer det så bra som snapchat lovte?

Det fungerer, men bruker du snap og insta mye så er iPhone veien å gå. Ja kamera zoomer inn. Se screenshot her.

 

post-175783-0-40854200-1565902685_thumb.jpgpost-175783-0-70908100-1565902701_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Lurer også på hvordan Instagram fungerer? Har sett noen tilbakemeldinger på at særlig dårlig kvalitet på stories

Igjen fungerer det greit, men som over..

 

Skaleringen har de enda ikke klart å få fikset og denne har vært feil siden Samsung Note 9 launch og de har sagt at det blir fikset. Legger ved random screenshot som viser poenget mitt med at ting blir croppert. En mister altså en del av alle bilder, men legger mest merke til det ved tekst.

 

Om en ikke lar seg plage av sånt som mange som har brukt Android i en årrekke så går det helt fint. Mange legger ikke merke til det engang. Om du vil ha det litt mer polert så er det launch av en ny modell 10 september ;)

 

post-175783-0-68185100-1565903161_thumb.jpgpost-175783-0-31308500-1565903170_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Igjen fungerer det greit, men som over..

 

Skaleringen har de enda ikke klart å få fikset og denne har vært feil siden Samsung Note 9 launch og de har sagt at det blir fikset. Legger ved random screenshot som viser poenget mitt med at ting blir croppert. En mister altså en del av alle bilder, men legger mest merke til det ved tekst.

 

Om en ikke lar seg plage av sånt som mange som har brukt Android i en årrekke så går det helt fint. Mange legger ikke merke til det engang. Om du vil ha det litt mer polert så er det launch av en ny modell 10 september ;)

 

attachicon.gifScreenshot_20190815_230323_com.instagram.android.jpgattachicon.gifScreenshot_20190815_230528_com.instagram.android.jpg

 

Takk for svar  :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...