Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"For fire-fem år siden var fasiten stort sett ganske enkel: Apple og Samsung hadde de beste kameraene, og slik var det. Andre prøvde seg med ulike varianter, men ingen nådde helt opp. "

 

Hvorfor lyver dere hele tiden som i eksempelet over? Har dere ikke kontroll på egne tester? Gå tilbake til 2014-2015 eller hvilket som helst årstall så ser du jo at det ikke stemmer?

 

Forøvrig like finurlig hver gang teknologi-journalister bruker hele avsnitt til å snakke om design som om smaken deres var fasiten. Mtp at stort sett alle teknologi-journalister er middelaldrende menn er det jo revnende likegyldig for de fleste andre hva dere skulle mene om designet på en telefon. Som 90% av brukerne pakker inn i et cover til 199,- fra f eks Clas Ohlson uansett.

 

Kanskje jeg er i overkant kritisk men det er et veldig lavt nivå på anmeldelsene deres (og mange andres) for tiden. Dere har for mye fokus på feil plasser, og test av feks kamera er jo en vits med de kriteriene og måtene dere gjør det på nå. Og det er det flere som har klaget på uten at dere har prøvd å gjort noe med det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med telefoner som ikke har ramme rundt? Jeg har en Galaxy S7 EDGE nå og opplever hele tiden at den registrrer trykking når jeg holder rundt mobilen. Samtidig registreres ikke vanlige trykk fordi telefonen oppfatter som at jeg trykker på flere steder tror jeg. Jeg vil gjerne ha en ramme rundt jeg.:p
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med telefoner som ikke har ramme rundt? Jeg har en Galaxy S7 EDGE nå og opplever hele tiden at den registrrer trykking når jeg holder rundt mobilen. Samtidig registreres ikke vanlige trykk fordi telefonen oppfatter som at jeg trykker på flere steder tror jeg. Jeg vil gjerne ha en ramme rundt jeg.:p

 

 

Det var et problem fram til s7, jeg har nå s9 og har ikke det problemet lenger.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...