Gå til innhold

[Løst] Reklamer i Chrome OS?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har kjøpt min første chromebook og plutselig begynte det å dukke opp reklamer i fullskjerm i eget vindu når jeg sitter å surfer i chrome, utrolig irriterende!

Jeg har kun installert appene spotify og ice etter at jeg kjøpe pc'n.

 

Er det noen som vet hva årsaken til disse reklamen kan være?

Jeg forsøkte å resette hele chromebook-en men dette hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du fortsatte å få reklame etter at du resatte Chromebooken og før du installerte app'er? 

 

Ja. Ville aldri kjøpt en chromebook dersom jeg visst jeg ble nødt til å konstant lukke reklamer som dukker opp helt tilfeldig.

Er i ferd med i hive hele chromebooken på dynga. Min først og definitivt siste.

Endret av Sound money
Lenke til kommentar

Vel, jeg har en Chromebook og plages ikke med dette i det hele tatt. Så dette kan løses før du kaster den :)

 

Uten å vite all verdens om hva som skjer hos deg, så hva med å installere Adblock plus, (utvidelse til Chrome) for eksempel? Stopper alt av pop ups.

Endret av Stratleray
Lenke til kommentar

Vel, jeg har en Chromebook og plages ikke med dette i det hele tatt. Så dette kan løses før du kaster den :)

 

Uten å vite all verdens om hva som skjer hos deg, så hva med å installere Adblock plus, (utvidelse til Chrome) for eksempel? Stopper alt av pop ups.

Reklamene åpner ikke seg i nettleseren, de åpner seg i et nytt vindu på operativsystemet. Reklamene er ikke relatert til nettleseren for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ok, så hvilket program åpner reklamene i da?

 

Reklamen åpner seg i full skjerm, når jeg lukker den rekker jeg så vidt å se at noe forsvinner fra menylinjen.

 

Men nå ser reklamen ut til å være borte. Har slettet de enste to appene jeg har installert selv, (spotify og ice) og nesten alle appene som var forhåndsinstallerte. Selv om appene ikke har vært åpne så har jeg altså fått opp reklamer i fullscreen. Det finnes nok apper som ikke medfører slike reklamer, men dette var noe dritt uansett! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...