Gå til innhold

Lime-grunnleggeren til elsparkesykkel-motstanderne: – Prøv dem!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Annet enn at dette er et tegn på hvor late vi nå er blitt, har jeg ingenting imot disse, men blir forbanna når disse tilsynelatende ikke har stasjoner å forlate dem på og mange idioter forlater disse akkurat der det måtte passe dem best, uansett hva det måtte blokkere for trafikk og ferdsel...

Forbanna blir jeg rett og slett

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Annet enn at dette er et tegn på hvor late vi nå er blitt, har jeg ingenting imot disse, men blir forbanna når disse tilsynelatende ikke har stasjoner å forlate dem på og mange idioter forlater disse akkurat der det måtte passe dem best, uansett hva det måtte blokkere for trafikk og ferdsel...

Forbanna blir jeg rett og slett

 

Herregud til sutring. Dette fungerer kjempebra til tross for et mindretall folk som ikke greier å fungere i samfunnet, men disse er der uansett fremkomstmiddel. Skal man få bukt med folk som oppfører seg som idioter må vi heller se på å gjøre noe med den ekstreme norske fyllekulturen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det kjekke er jo at man parkerer og forlater dem der det passer. Ofte er det for langt til bysykkelstativene så dette er kjærkomment. 

Kommer det noen å samler inn syklene (for å lade dem) og legger ut nye sykler på samme sted, eller hvordan fungerer egentlig dette?

(er ingen slike ordninger her jeg bor - og er helt grønn)

Lenke til kommentar

Det kjekke er jo at man parkerer og forlater dem der det passer. Ofte er det for langt til bysykkelstativene så dette er kjærkomment. 

 

Kommer det noen å samler inn syklene (for å lade dem) og legger ut nye sykler på samme sted, eller hvordan fungerer egentlig dette?

 

(er ingen slike ordninger her jeg bor - og er helt grønn)

 

Har observert noen med varebil som har samlet de inn. Har også sett et par tilfeller av at flere av sparkesyklene har stått pent og pyntelig på rekke og rad et par plasser. Trondheim.

Lenke til kommentar

Hvis sykkel, bil og fly hadde blitt oppfunnet i dag så hadde akkurat de samme folkene skreket om forbud der også. Når sparkesykler er nytt i så stort omfang må det gå en stund til vi får erfaring før konklusjoner trekkes og lover endres. Alle fremkomstmidler var mer ulykkesutsatt da de var nye. Ellers risikerer vi å forby noe som blir bra for alle. Også de som ikke tør prøve selv skal jo puste. Så hvis sparkesykler erstatter forurensende og køskapende bil- og taxi-turer så er det også bra for dem. Eneste er at noen må slutte å sette de fra seg midt i gangveien og at 12-13 kroner er drøyt for bare tre fire hundre meter.

Lenke til kommentar

Jeg syns sparkesyklene er fantastiske. De er veldig tilgjengelige og har erstattet mitt behov til å bruke bil hvis jeg må komme meg raskt frem til steder som ligger innenfor en halv mil. Jeg observerer noen tullinger som ikke klarer å legge fra seg syklene ordentlige, men det er en veldig liten andel av brukerne.

Lenke til kommentar

Ser fram til vi får sånne hovercraft godstoler å flyte rundt i som de har i Wall-E, Ikke lenge til nå. hehe

 

Overvekt og innaktivitet er helsetrussel nummer en i vesten milevis forran alt annet og ser ikke ut til å gi fra seg den tron plasseringen med det første. :p

 

El-sparkesykkelen gjør seg fint ved siden av robot støvsugeren og robot gressklippern. Nå om man bare kunne få levert mat på døra med droner, det kommer nok vært øyeblikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...