Gå til innhold

Eli B Toresen - spørsmål.


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i nesten hele mitt liv elsket bøkene skrevet av Eli B Toresen. Hører på mange av lydbøkene selv idag, og har nok hørt de hundrevis av ganger (hører hver kveld). Jeg fikk disse da jeg var med i TL klubben som barn.

 

Jeg kjenner ingen andre som har hørt på disse lydbøkene eller lest bøkene. Derfor har jeg ingen jeg kan spørre om spørsmål.

 

Jeg vet ikke om Eli B Toresen er i live engang. Vet ingenting om henne. Men om hun fortsatt er her har jeg veldig lyst å kunne kontakte henne. Jeg vil personlig takke henne for at hun har skrevet bøkene, og spørre henne noen spørsmål. Finnes det en måte jeg kan kontakte henne på?

 

Slenger med et par små spørsmål her i tilfelle noen har svarene.

 

Hvor mange lydbøker har hun, og hva heter de? (Ønsker å ha hele samlingen men vet ikke engang hvor mange det er)

Noen bøker hører sammen (bok 2 skjer 1 år etter bok 1 f.eks) men jeg finner ingen plass på cdene hvor det står noe om. Vet blant annet at disse er en serie: portrettet på loftet > de mystiske dukkene > mannen i skyggene. Disse er også sammen: en fremmed i speilet > en fremmed i natten.

Er det noen flere som henger sammen?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...