Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Ja, hvordan skal mann gå frem?

 

Er som nevnt singel, jomfru hetrofil mann i 30 årene, som aldri har vært i noe forhold. Aldri kommet så langt. Finnes det håp?

 

Jeg har ulike fetisjer, som jeg da ikke kan fjerne. Noe skeptisk til hvordan man skal gå frem for og fortelle det motsatte kjønn om dette, kommer ikke til og si hvilke fetisjer det er snakk om her.

 

Har vært på ulike dating sider, men ser ikke ut til at det er noen respons der, sier selvsagt ikke noe om fetisjer der.

 

Flere i samme situasjon?



Anonymous poster hash: ca24f...b35
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Vil det være greit for deg å leve i et kjæresteforhold der disse fetisjene aldri får utløp? Hvis nei, hvorfor ikke opplyse om det?

 

2. Hva med datingsider rettet mot fetisjene din eller generelt?

 

3. Hvis du vil ha kjæreste fant jeg ut at det går mye lettere om du skaffer deg en sosial arena hvor det vanker mennesker av det kjønnet du er interessert i. Traff aldri noen via datingsider. Truffet mange gjennom interesser. Også online gjennom spill eller til og med her på dette forumet.

 

Anonymous poster hash: 402b8...e77

Lenke til kommentar

Er som nevnt singel, jomfru hetrofil mann i 30 årene, som aldri har vært i noe forhold. Aldri kommet så langt. Finnes det håp?

 

Anonymous poster hash: ca24f...b35

 

 

Du spør hvordan du skal fortelle om fetisjene dine. Men burde du ikke først finne noen å fortelle det til?

 

Du skriver ikke hva det er. Men om det er sånn at du ikke kan forestille deg å leve uten noen å dele denne type interesse med må du gjøre en innsats for å finne noen med den. Om det så er å melde deg inn i bdsm-klubber, fetlife, dra på Nonna i Oslo. You name it.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

masks-she-had-blue-skin-and-so-did-he-he

 

Hvis du ikke flagger hva det er som er viktig for deg, så kommer du aldri til å finne noen som kan gi deg det. Jeg mener med dette ikke å innlede profilteksten med "jeg liker at dama tramper på meg med gummistøvler!", men det å skjule sentrale elementer ved seg selv er ikke noen god idé.

 

Du sier du har fetisjer, men samtidig at du er jomfru. Hvordan vet du da hva du liker og ikke liker? Jeg kan love deg at når du "kommer i gang" med sex, så kommer mange av tingene du trodde du likte til å ikke være så stas, og du kommer til å oppdage masse ting du ikke ante du likte. Så ikke vær så alt for opphengt i det du i hodet ditt nå tror at du må ha.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Inkludert nekrofili?  :confused:

Interessant valg. Pedofili hadde vært en enda verre ''overraskelse'' imo. Nekrofili er litt sånn.. they're already dead, they don't give a shit. Sier ikke at vi burde ha ''åpent likhus'' på tirsdager altså, bare at de er døde og jeg ser derfor det som en mindre onde av de ''store seksuelle ondene'', hvis vi kan bli enige om at både pedofili og nekrofili hører til under der. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er korrekt. Men før eller siden er man nødt for og si slikt dersom det blir seriøst. Anonymous poster hash: ca24f...b35

Tja, man kan vel det. Men hvis dama er noe å ta vare på, så betyr ikke antall og mengde noe som helst. Da er det bare din personlighet som står i fokus. Og det er dét du bør fokusere på, ikke bullshit pulings. Det fører bare til usikkerhet. De fleste som måker rundt tror de er verdt så mye mer enn andre, men egentlig er de bare kjepphøye selvgode skrytende fjols som ikke klarer å styre følelsene og ta hensyn til andre rundt seg. Da setter jeg mer pris på folk med klasse og stil.

Endret av Taurean
Lenke til kommentar

Takk for mangen bra svar her.

 

Du spør hvordan du skal fortelle om fetisjene dine. Men burde du ikke først finne noen å fortelle det til?

 

Du skriver ikke hva det er. Men om det er sånn at du ikke kan forestille deg å leve uten noen å dele denne type interesse med må du gjøre en innsats for å finne noen med den. Om det så er å melde deg inn i bdsm-klubber, fetlife, dra på Nonna i Oslo. You name it.

Ja, har vært inne på det med nonna. Får se hva det blir til der. Nei, kan ikke leve uten fetisjen, det går bare ikke. (Har prøvd det før, uten og være i forhold da)

 

 

masks-she-had-blue-skin-and-so-did-he-he

 

Hvis du ikke flagger hva det er som er viktig for deg, så kommer du aldri til å finne noen som kan gi deg det. Jeg mener med dette ikke å innlede profilteksten med "jeg liker at dama tramper på meg med gummistøvler!", men det å skjule sentrale elementer ved seg selv er ikke noen god idé.

 

Du sier du har fetisjer, men samtidig at du er jomfru. Hvordan vet du da hva du liker og ikke liker? Jeg kan love deg at når du "kommer i gang" med sex, så kommer mange av tingene du trodde du likte til å ikke være så stas, og du kommer til å oppdage masse ting du ikke ante du likte. Så ikke vær så alt for opphengt i det du i hodet ditt nå tror at du må ha.

 

Ehm, godt spørsmål. Jeg vet bare at det er disse fetisjene som er sentralt for meg, og at de aldri kommer til og gå vekk. Jeg har ikke peiling når det kommer til sex med det mottsatte kjønn nei, så godt mulig det dukker opp noe jeg liker ja.

 

Tja, man kan vel det. Men hvis dama er noe å ta vare på, så betyr ikke antall og mengde noe som helst. Da er det bare din personlighet som står i fokus. Og det er dét du bør fokusere på, ikke bullshit pulings. Det fører bare til usikkerhet. De fleste som måker rundt tror de er verdt så mye mer enn andre, men egentlig er de bare kjepphøye selvgode skrytende fjols som ikke klarer å styre følelsene og ta hensyn til andre rundt seg. Da setter jeg mer pris på folk med klasse og stil.

Nja, det er mulig. Men jeg er bare redd for at dersom mann skal fortelle dette til en dame som ikke har fetisjer, så kan det være ekstremt mye negativitet knyttet til det, kanskje så mye at hun stikker. Og i tillegg til at hun da sier dette videre til venner eller familie, noe som selvsagt ville vært katastrofalt for min del.



Anonymous poster hash: ca24f...b35
Lenke til kommentar

Du kan ikke tvinge noen til å delta i dine fetisher eller være interessert i deg. Du får lete i spesifikke kink-miljøer?

 

Nei, det er jeg klar over. Men jeg mener uavhengig om jeg sier hun ikke trenger og delta, så er jeg forsatt redd for at det kan bli for mye for henne uansett hva hun sier. Nei, jeg er ikke i forhold nå.

 

Ja, per nå så ser det ut til at det er den eneste muligheten for og kunne få noenlunde aksept.

 

Anonymous poster hash: ca24f...b35

Lenke til kommentar

Er litt nysgjerrig på hva disse fetisjene går i, fordi i mitt hodet et det sannsynligvis er det sikkert ikke så uvanlig som du tror. Grunnen til at du kanskje tror du er alene, er fordi så mange er flaue over fetisjene sine, selv om det ikke er noen grunn til å være flau. Mange skammer seg over ting som de ikke trenger :)

Lenke til kommentar

Enig med røsslyngen.

Har hørt mye rart folk driver med og driver med plenty rart selv.

 

Av en eller annen grunn så tenner jeg helt villt på aheago uten at jeg vet hvorfor.... Jeg har aldri sett på manga men noen ting bare er sånn.

Vi har alle våre kinks og sikkert bøtter av spann av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...