Gå til innhold

Nintendo Switch Lite er lansert, og vil koste mye mindre enn originalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden Torstein som har skrevet artikkel ikke svarer på Mail får jeg skrive det her.

 

«For omtrent 2.000 kroner vil du altså kunne få nøyaktig samme opplevelse som i dagens konsoll, med samme spillutvalg og tilbehørsstøtte.

 

«For omtrent 2.000 kroner vil du altså kunne få nøyaktig samme opplevelse som i dagens konsoll, med samme spillutvalg og tilbehørsstøtte.»

 

Dette er ikke korrekt og er villedende for artikkel.

 

Det vil ikke være en rumble motor i denne switchen som vil tilsi at flere spill vil ha elementer som rett og slett ikke lan spilles.

 

Mario odessy har måner man skal fange med risting/rumble det vil ikke fungere på denne. Samme med Zelda, Mario party, og 1-2 switch og noen andre spill.

 

Det vil heller ikke være mulig å spille spill som krever sensor for å bevege kontrollen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden Torstein som har skrevet artikkel ikke svarer på Mail får jeg skrive det her.

 

«For omtrent 2.000 kroner vil du altså kunne få nøyaktig samme opplevelse som i dagens konsoll, med samme spillutvalg og tilbehørsstøtte.

 

«For omtrent 2.000 kroner vil du altså kunne få nøyaktig samme opplevelse som i dagens konsoll, med samme spillutvalg og tilbehørsstøtte.»

 

Dette er ikke korrekt og er villedende for artikkel.

 

Det vil ikke være en rumble motor i denne switchen som vil tilsi at flere spill vil ha elementer som rett og slett ikke lan spilles.

 

Mario odessy har måner man skal fange med risting/rumble det vil ikke fungere på denne. Samme med Zelda, Mario party, og 1-2 switch og noen andre spill.

 

Det vil heller ikke være mulig å spille spill som krever sensor for å bevege kontrollen.

 

Jo, de vil fungere som normalt dersom du kjøper ekstra Joy-cons https://www.nintendo.co.uk/Nintendo-Switch/Nintendo-Switch-Lite/Nintendo-Switch-Lite-1595961.html

Greit å sjekke sånt før du krever at artikelen skal korrigeres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Nintendo Switch Lite er lansert" Annonsert**

 

 

Dette plager meg også, men det virker som at Tek konsekvent bruker ordet "lansert" når et produkt blir offentlig annonsert eller avduket. I mitt hode blir det feil, da en lansering for meg er dagen produktet kan kjøpes i butikk.

 

Launch date = lanseringsdato

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jo, de vil fungere som normalt dersom du kjøper ekstra Joy-cons https://www.nintendo.co.uk/Nintendo-Switch/Nintendo-Switch-Lite/Nintendo-Switch-Lite-1595961.html

Greit å sjekke sånt før du krever at artikelen skal korrigeres.

Man må virkelig ha hodet langt ned i sanden om man mener det er et alternativ å kjøpe 2 kontroller til 800.- for å bruke switch lite når man kan kjøpe en vanlig switch til samme prisen og faktisk bruke konsollen slik den er ment, nemlig håndholdt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Jo, de vil fungere som normalt dersom du kjøper ekstra Joy-cons https://www.nintendo.co.uk/Nintendo-Switch/Nintendo-Switch-Lite/Nintendo-Switch-Lite-1595961.html

Greit å sjekke sånt før du krever at artikelen skal korrigeres.

Man må virkelig ha hodet langt ned i sanden om man mener det er et alternativ å kjøpe 2 kontroller til 800.- for å bruke switch lite når man kan kjøpe en vanlig switch til samme prisen og faktisk bruke konsollen slik den er ment, nemlig håndholdt.

Ja enig med deg i det. Det blir for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...