Gå til innhold

Her er Nintendo Switch Lite


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Jeg trodde "Switch" alltid betød at man kunne "Switche" mellom håndholdt og TV, men her har man altså en Switch hvor dette ikke er mulig? Kanskje de bare mener den har en powerswitch?

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Kjedelig at den ikke lar seg docke. Hadde denne i bakhodet til guttungen som ønsker seg Switch. Men han er interessert i å spille på TV også. Så da blir det nok å kjøpe inn den "gamle" varianten istedenfor.

 

Og prispunktet per dags dato (skjønner at det vil komme kampanjer og prisreduksjoner på sikt, men må nesten legge dagens pris til grunn her) er altfor høyt sammenliknet på hva vanlig switch ligger på i pris i dag.

Lenke til kommentar

Har egentlig gådd å håpet på denne maskinen nu lenge ettersom jeg syns originale switch er litt for tung og brei å holde i håndholdt modus. Mistet noe interesse da jeg leste at maskinen var bare 20g lettere enn originale.

 

Interessen kom fort tilbake igjen når jeg skjønte at det var snakke om 20 gram lettere enn bare konsollen uten joycons tilkoblet.

 

På 275g så setter det maskinen på vekt med PS Vita bare med halv tommer større skjerm.

 

Gleder meg til å få denne i hus.

Lenke til kommentar

Grunn til at eg ikkje gidd å oppgradere frå 3DS og Wii U til Switch er mangel på nytt innhald. Det einaste eksklussive spelet eg har lyst på er Super Mario Odyssey. Elles har Nintendo stort sett berre resirkulert spel frå eldre konsollar som eg helst ikkje har lyst til å kjøpe på nytt.

 

Ventar heller spent på å få oppgradert frå PS3 til PS5.

Lenke til kommentar

Tja. Uten «clamshell» er den akkurat like portabel som første versjon. Du må likevel ha den i en slags beskyttelse og den får da fortsatt ikke plass i lommen. Du må ha sekk eller veske. Da kan man like gjerne kjøpe seg original Switch som har flere fordeler og nå muligens vil koste 500kr mer...

Lenke til kommentar

Så, mindre skjerm, ikke mulig å koble til TV. Virker ganske poengløst. Vanlig switch tar ikke så mye plass...

 

Neida, men på 400g med joycons så syns jeg Switch er litt for tung å spille i håndholdt modus i lengre enn 30 minutter og akkurat litt for brei for min smak.

 

Switch Lite er 33% lettere, det gjør den mye mer behagelig å holde i lengre.

Lenke til kommentar

 

Så, mindre skjerm, ikke mulig å koble til TV. Virker ganske poengløst. Vanlig switch tar ikke så mye plass...

 

Neida, men på 400g med joycons så syns jeg Switch er litt for tung å spille i håndholdt modus i lengre enn 30 minutter og akkurat litt for brei for min smak.

 

Switch Lite er 33% lettere, det gjør den mye mer behagelig å holde i lengre.

Størrelse:

Switch = 102x239x14 mm.

Lite = 91x208x14 mm.

Vita = 84x182x19 mm.

 

Vekt:

Switch = 399g

Lite = 277g

Vita = 260g

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...