Gå til innhold

Ekstrem Kuponghandling


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke i Norge, da alle kuponger jeg har vært borti er merket med 1 per kjøp og/eller kun 1 produkt etc.

Koster ikke noe å være medlem, så jeg er medlem i alle butikker jeg handler i

Blir fort noen tusenlapper spart i året

 

Dette er nok bare i Amerika

Endret av Dubious
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg lurer litt på hva slags mekanismer som ligger bak I det amerikanske systemet som får det til å bli slik.

Heftig overpris I utgangspunktet? Mer folk?

 

De bruker kuponger for og lokke folk til butikker i mye større grad en hva vi i Norge gjør, det er også mange stater som gir kuponger som en del av sosial stønad osv istedenfor penger, da tvinges de i større grad til og bruke stønaden sin på fornuftige ting (mat,klær osv) istedenfor at penger skal gå til andre midler.

Endret av Spelleman
Lenke til kommentar

Virker mer som en helt gal forbruker hun der dama som har kjøpt alt dette på kuponger, også fra TLC (som ikke er noe nettverk jeg har høy tillit til).

Du får noen få gratis-vare kuponger fra COOP pr. år dersom du er medlem og handler mye (+ generelle prisavslag), du får kutt fra Rema 1000 og evt. personlige kutt (som blir en slags kupong bare med annet navn ... ), jeg har fått noen kuponger fra Meny via appen deres også som Trumf medlem, men de er ytterst sjelden nyttige fra min opplevelse og for det meste på nye produkter.

Uansett lar jeg ikke kuponger styre hvor jeg kjøper og når, jeg sjekker bare kupongene når jeg er på butikken, og dersom jeg finner noe nyttig / noe som frister meg ... så kjøper jeg det. Så har man kanskje lurt seg selv til å kjøpe litt mer uansett :)

 

Men ja, vi får ikke gjort noe lignende her, du vil nok aldri få så mange kuponger fra butikkene. Men, du kan jo sikkert klare å handle hele kurven med tilbudsvarer dersom du stikker innom en stor butikk med mye tilbud og selektivt unngår å kjøpe varer på normal pris, det skal gått gjøres og det vil jo selvfølgelig bli langt over 5 dollar.

Lenke til kommentar

Krever mye jobb å organisere, og det er sjelden sunne og/eller næringsrike matvarer det er tilbud på. Og selv langtidsholdige matvarer har en dato.

 

Beste å ganske fornuftig, så slipper vinninga å gå opp i spinninga ved at man må bygge ny lagerbod for 20 000 for å lagre alt sammen ^^

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spar har stort sett bare dårlige kuponger

Meny har noe bra, men ikke alltid jeg gidder bruke de da jeg må kjøre dit, og da sparer jeg ingenting

 

Coop kupongene bruker jeg stort sett

Har snart skapet fullt av Fishermans Friend, da jeg får de gratis

 

Kan lage mye morsom likør du da ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...