Gå til innhold

Kraftig vekst i elsykkelsalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Problemet med el-sykkel som jeg ser det er at de er som en magnet på sykkel tyver, jeg tør omtrent ikke å bruke min til butikker osv pga dette, selv med en god bøyle lås så føler jeg meg ikke sikker og siden sykkelen koster 33900 kr er det veldig utrygt for min del, jeg tør rett og slett ikke å ta sjansen!

Lenke til kommentar

Dere som er redde for å parkere sykkelen utenfor butikken, er det ikke et rekkverk, gjerde, sykkelstativ eller noe i nærheten dere kan låse fast sykkelen i?

Kjøp tre bøylelåser så er dere sikre. Ingen rekker å bryte opp dem før dere har handla ferdig.

Lenke til kommentar

Var innslag på NRK nyheter om at mange med elsykkel ikke tør bruke den til en del gjøremål pga tyverifare. Det er de fleste steder ved butikker og handleområder ingen mulighet for å låse sykkel fast i noe.

Det finnes i dag hverken gjerder eller annet i byer/sentrum der sykkel kan låses fast.

Endret av plankeby
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med el-sykkel som jeg ser det er at de er som en magnet på sykkel tyver, jeg tør omtrent ikke å bruke min til butikker osv pga dette, selv med en god bøyle lås så føler jeg meg ikke sikker og siden sykkelen koster 33900 kr er det veldig utrygt for min del, jeg tør rett og slett ikke å ta sjansen!

Har du ikke forsikret sykkelen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...