Gå til innhold

TEST: Asus ROG Zephyrus S med RTX 2080 Max-Q


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Som venstrehåndet, med ‘defekt’ høyrehånd kan den her avskrives uten videre.

Ettersom høyrehånda ikke fungerer, må jeg bruke venstrehånda på WASD, med tommelen til venstrehånda på touchpad’en. -Fungerer greit det, menneh... ...På denne overprisa klossen? ??

 

Mann bruker jo uansett mus når mann gamer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Vel. Som venstrehåndet, med ‘defekt’ høyrehånd kan den her avskrives uten videre.

Ettersom høyrehånda ikke fungerer, må jeg bruke venstrehånda på WASD, med tommelen til venstrehånda på touchpad’en. -Fungerer greit det, menneh... ...På denne overprisa klossen? ??

 

Mann bruker jo uansett mus når mann gamer.

Mann og mus. En evig problemstilling.

Er det noen som bruker høyre hånd på WASD?

Venstrehendt sjøl, men bruker høyrehendt utstyr stort sett til alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til prisen kan man utstyre hvert sted med egen stasjonær og leie noen til å flytte dem en del ganger før det ikke er et bedre valg.

Man forsaker dog et 20 minutters LAN på turbussen for dem med varig svekkede sjelsevner.

Ikke at alle kjøpere befinner seg der, noen er antagelig på frifot også. Har jo nesten batteritid tilsvarende anbefalt mengde sol for de som har forvillet seg utendørs.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar

Til prisen kan man utstyre hvert sted med egen stasjonær og leie noen til å flytte dem en del ganger før det ikke er et bedre valg.

Man forsaker dog et 20 minutters LAN på turbussen for dem med varig svekkede sjelsevner.

Ikke at alle kjøpere befinner seg der, noen er antagelig på frifot også. Har jo nesten batteritid tilsvarende anbefalt mengde sol for de som har forvillet seg utendørs.

 

Til prisen får du omtrent 1,5 tilsvarende stasjonære PCer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Likeledes, uansett hvor man måtte ha hendene og bruke på finansposten _mus_.

«Dyr, "rå ytelse", dårlig ergonomi.»

Stasjonær PC fremstår som et mye bedre valg.

Ytelses og prismessig er vel stasjonær nesten alltid bedre. Men da jeg bodde i en liten leilighet på 45m2 med kona er ikke et gaminghjørne et alternativ og da er en solid gaming laptop en god nr2. Den brukes til alt, jobb, kontor, spilling, mediasenter og da jeg jobber en del borte kan man ta den med og hoteller blir ikke så kjedelig.

 

Så for meg og sikkert en del andre som er på farten og liker spilling er ikke stasjonær noe godt alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...