Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Hull i bremseskjold - Påvirkning på PKK?


Anbefalte innlegg

Som tittelen sier; 
Noen som vet om man får bemerkning/2-er feil på en PKK om man har hull tvers gjennom ett bremseskjold?
Ser fra kontrollinstruks at det bemerkes ved mangefull feste osv, men har ikke klart å finne noe spesifikt om hull/skade ellers. 

Presterte å kløne det til for meg selv med skrujern under fjerning av en stein som hadde satt seg mellom skive og bremseskjold.. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge de sitter fast vil jeg ikke tro det vil gi mangel. Har fått nesten istykkerrusta bremseskjold gjennom flere EU-kontroller uten påpekning. Kan ikke se for meg at det skal utgjøre noen sikkerhets- eller miljørisiko.

Høres bra ut, hadde ikke planer om å montere nye før evt skift av skiver, som blir en stund til..Ingen sjans for at de løsner med det første :wee:

Lenke til kommentar

Samme her. Oppdaga etter jeg hadde bytta hjullager bak at plata også burde vært bytta. Og det går ikke an å demontere navet uten å ødelegge hjulalgeret. :p

 

Foran har de C-forma skjold som kan byttes uten å demontere noe. Ironisk nok så er det også enkelt å demontere navet uten å ødelegge noe. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...