Gå til innhold

En av vinnerne fra sist er konkurs: Dette er de beste mobilabonnementene nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så lite forskjell som noen tiere i måneden (10-30kr forskjell) bør ikke vektlegges høyest.

 

Om prisen spriker «vesentlig» bør det selvsagt vektes.

 

Foretakets robusthet/stabilitet samt kundeservice er et vel så viktig kriteria.

Noe som at forrige målings vinner/anbefalte nå er konkurs understreker .

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Så lite forskjell som noen tiere i måneden (10-30kr forskjell) bør ikke vektlegges høyest.

 

Om prisen spriker «vesentlig» bør det selvsagt vektes.

 

Foretakets robusthet/stabilitet samt kundeservice er et vel så viktig kriteria.

Noe som at forrige målings vinner/anbefalte nå er konkurs understreker .

 

Nå er det ikke kundeservice de tester her, men valuta for pengene. Kundeservice og stabilitet er noe du selv må finne ut av. Det blir svært omfattende dersom de skal teste dette også. Hvilket abonnement du velger å bruke er opp til deg, de gir deg en pekepinn på hvor du kan spare penger.

Lenke til kommentar

Det blir litt nye priser på Chili. Fikk mail fra dem:

 

 

*Chili 12GB endres til Chili 15GB (gjelder fra 15. august). Kundene vil få en 3GB større datapakke til samme lave pris, kun kr 349,-/mnd!

*Chili 1GB får ny pris på kr 129,-/mnd (gjelder fra 1. august).

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234gfd

Kan vi ikke snart få et abonnement som har fri datamengde pr. måned, men ikke fri nedlastingshastighet. 

Utrolig sjeldent noen trenger 100 Mbit/s for å sitte på Insta, Snap, Youtube eller Netflix, så lenge man ikke skal dele linjen med flere.

 

Jeg tror et abonnement med maks nedlastingshastighet på 5 Mbit/s og fri data til kr. 399,- hadde blitt en kjempehit for den leverandøren som hadde turt å gå mot strømmen.

Endret av Slettet+1234gfd
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Kan vi ikke snart få et abonnement som har fri datamengde pr. måned, men ikke fri nedlastingshastighet. 

Utrolig sjeldent noen trenger 100 Mbit/s for å sitte på Insta, Snap, Youtube eller Netflix, så lenge man ikke skal dele linjen med flere.

 

Jeg tror et abonnement med maks nedlastingshastighet på 5 Mbit/s og fri data til kr. 399,- hadde blitt en kjempehit for den leverandøren som hadde turt å gå mot strømmen.

Man kan se mot ICE :)

Lenke til kommentar

Ice's abonnement med fri data er grei å ha, men jeg liker ikke at fri data kun gjelder i deres eget nett der man kun har vanlig liten kvote hos Telia. Spesielt når man ikke har muligheten til å låse telefon og som opp mot ice's permanent. Enhet hopper jo brått over til Telia før eller siden likevel.

Lenke til kommentar

I oversikten som viser abonnement for "Superbrukere" så står det følgende om ChiliMobil FriData:

Ubegrenset, men kun til personlig bruk. Hastigheten strupes til 3 Mbit/sek etter 5 GB daglig. 

 

Nå er det vel ikke lengre noe vilkår hos dem om personlig bruk, versjonen av abonnementet de har i dag kan man bruke til å dele datakvoten med hvem man vil.

Lenke til kommentar

12mnd avtale uten binding?

Ingen grunn til å kalle det en 12mnd avtale hvis det ikke er noen form for binding i perioden. Da er det bare en avtale.

Jeg trodde jeg spesifiserte slik at ingen skulle stille spørsmål om hvorvidt det var binding eller ei. :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Forslag til abonnement med telenor dekning, 13-15gb data, og som setter ned hastighet istedet for å fakturere for overforbruk? Var så fornøyd med med komplett, men finner ingen verdig "arvtager". Utenlandsbruk er lite aktuelt for min del, men gidder heller ikke betale mer enn 399kr mnd. Ble med over på ice, men 60-70% av tiden hadde jeg kun Edge eller ustabil 4G,eller ingen dekning i det heletatt. Har nå Talk More , men de fakturerer for overforbruk, og har en 10+3gb (!?) løsning til 399 ellerno

Endret av Weeb91
Lenke til kommentar

Forslag til abonnement med telenor dekning, 13-15gb data, og som setter ned hastighet istedet for å fakturere for overforbruk? Var så fornøyd med med komplett, men finner ingen verdig "arvtager". Utenlandsbruk er lite aktuelt for min del, men gidder heller ikke betale mer enn 399kr mnd. Ble med over på ice, men 60-70% av tiden hadde jeg kun Edge eller ustabil 4G,eller ingen dekning i det heletatt. Har nå Talk More , men de fakturerer for overforbruk, og har en 10+3gb (!?) løsning til 399 ellerno

 

Eneste alternativ blir nok Gemobil.no med 10 GB til 359 kr mnd eller 15 GB til 439 kr mnd:

https://www.gemobil.no/mobilabonnementer/Produktserie-Leve

 

De tar ikke betalt for overforbruk og setter kun ned hastigheten: 

 

Bruker du mer mobildata enn den mengden som er inkludert i abonnementet, strupes hastigheten på dataoverføring til 40 kbit/s.

 

Sitat over er hentet fra https://www.gemobil.no/no/ofte-stilte-sporsmal/priser-pa-abonnement-og-tilleggstjenester/priser-pa-abonnement-og-tilleggstjenester

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...