Gå til innhold

Finnsenderen.no...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor mye båndbredde de har på L900?

 

 

På de plassene jeg har sjekket (fysisk), hvor de deler 4G-900 med GSM eller 3G, så bruker de 5 Mhz til 4G.  Det gjelder også andre plasser hvor de deler f.eks. 4G-2100 med 3G-2100.  Der har de også benyttet typisk 5 Mhz til 4G-2100.  

 

Men dette kan selvsagt variere.  Jeg har bare sjekket hvor vi har hytte og hjemme.  

Lenke til kommentar

Imponert over hvor mye L900 og L2100 Telia har bygget. Hele Oslofjorden, flere 5CA i Tromsø og Vintersportsteder etc.

 

+ 5CA fra Telia i Kristiansand

Men, har Telia gjort det mulig å få 5 CA på UE enda?

fikk jo bare 3CA i Hamar..

 

Noen som vet hvor mye båndbredde de har på L900?

På de plassene jeg har sjekket (fysisk), hvor de deler 4G-900 med GSM eller 3G, så bruker de 5 Mhz til 4G.  Det gjelder også andre plasser hvor de deler f.eks. 4G-2100 med 3G-2100.  Der har de også benyttet typisk 5 Mhz til 4G-2100.  

 

Men dette kan selvsagt variere.  Jeg har bare sjekket hvor vi har hytte og hjemme.  

 

 

Har hittil bare sett 10 MHz båndbredde på L0900 og L2100 der jeg har sjekket.

Lenke til kommentar

På 2100 har de hatt 10 MHz på alle steder jeg har sjekket. De to tidligere UMTS 5 MHz carriers på 2122 og 2127 MHz er nå erstattet med en 10 MHz LTE carrier på 2125 MHz.

 

Jeg har bare funnet én LTE carrier, da med 10 MHz båndbredde og senterfrekvens 935 MHz. Det hadde vært fint hvis folk kunne poste senterfrekvens på LTE900, så finner jeg båndbredden selv.

Lenke til kommentar

Men, har Telia gjort det mulig å få 5 CA på UE enda?

fikk jo bare 3CA i Hamar..

 

 

 

Har hittil bare sett 10 MHz båndbredde på L0900 og L2100 der jeg har sjekket.

Ja, feil av meg å bruke CA for å beskrive att de har 5 Bånd LTE. Blir syke hastigheter når det kommer online.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...