Gå til innhold

Kodegravere har funnet spor av Red Dead Redemption 2 til PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klager på at spill er konsoll eksklusive. Har råd til rtx kort til 10 lapper, men ps4 til 2,5 laken er litt drøyt...

Jeg spilte RDR2 på ps4 pro, og det var et fint spill, men ikke et sekund gikk når jeg ikke tenkte, faen så mye bedre dette hadde hvert på pc.

Kontrollene på ps4 i RDR2 er et ork å bruke, kronglete og alle firefights tar 5 ganger så lang tid som dey burde ta.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Red Dead Redemption 2 kommer meste sannsynlig til å være helt elendig å spille med mus og tastatur. Som dem fleste tredjeperson spill egentlig. Karakteren du styrer er treg og passer best med en kontroller. Tviler dem forandrer på hele animasjon og reaksjons funksjonen til PC versjonen. Skal aldri si aldri selvfølgelig. Men RDR2 blir nok best å spille med en kontroller på PC.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Aldri i verden. Kontroller er totalt håpløst utenom til fifa og eventuelt noen bilspill

Vondt i hånda får man også. Klarer ikke treffe en dritt med stikkene.

Trenger ikke twitch aim på spill som dette. Er ikke meningen at det skal være cs etc.

 

Jeg kjøper at spill ser ut og yter bedre på PC, men vondt i hånda? Kunne vært morsomt å se deg spille en gang.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Red Dead Redemption 2 kommer meste sannsynlig til å være helt elendig å spille med mus og tastatur. Som dem fleste tredjeperson spill egentlig. Karakteren du styrer er treg og passer best med en kontroller. Tviler dem forandrer på hele animasjon og reaksjons funksjonen til PC versjonen. Skal aldri si aldri selvfølgelig. Men RDR2 blir nok best å spille med en kontroller på PC.

 

Letter de opp den latterlig "tunge" kontrollen så kan det jo hende spillet omsider blir moro å spille...

Lenke til kommentar

Jeg kjøper at spill ser ut og yter bedre på PC, men vondt i hånda? Kunne vært morsomt å se deg spille en gang.

Ps4 kontrollerne er altfor små. Får veldig vondt av å bruke de jeg også. Xbone kontrollerne er litt bedre, da får jeg vondt etter 3 timer istedet for 1 time. Må jo nærmest knekke tommelene for å få brukt stikkene ordentlig.

Lenke til kommentar

Jeg kjøper at spill ser ut og yter bedre på PC, men vondt i hånda? Kunne vært morsomt å se deg spille en gang.

Ytelse selvfølgelig her også. 30fps er for lavt. Men med nye konsoll generasjonen Blir det vel 60fps på det meste med litt dårligere grafikk enn på pc. Så hadde konsoll(som nå egentlig har blitt en pc) kommet med mus tastatur kunne man egentlig droppet pc, spes nå som grafikk kortene har fått så lattelig høy pris. 

Kontroller må man vri fingrene i unaturlige posisjoner alt for mye. Over tid får hvertfall jeg leddsmerter.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...