Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen låg med en annen


Anbefalte innlegg

I snart en mnd har eksen min spurt om vi skal prøve på nytt. Eg tok nettopp en abort med hans barn (forrige uke) og han vet eg liker han sinnsjukt godt. Han sa han ville leve resten av live med meg, ville flytte sammen med meg etter kvert og han ville vi skulle få barn engang. Eg har vanskelig for å stole på han og dette har eg hatt lenge i forholdet vært. Han har vært i syden en mnd og har utbrukt heile tiden at han savner meg og at eg må stole på han og at han ikkje skal gjøre noe. Så plutselig begynner han å sende snap av ei jente før helga. Eg slettet snapen hans da for han veit de e sårandes at han sender skaper om at «ho er deilig» blabla, dette var så han ikkje skulle sende meg meir skaper av denne jenta. Eg spurte og om han kunne la vær før eg til slutt måtte fjerne han. Grunnen til at vi slo opp er fordi han har gjort sånne ting før, og han veit ka eg syns. Høres kanskje dumt ut for meg, men eg er lei av at han alltid skal gjøre meg sjalu. Dagen etterpå hadde eg en dårlig følelse og ringte han. Det første eg spurte om var om han hadde pult ho jenta. «Ja, det hadde han» han ville ikkje snakke for han var meir fokusert på å reise på stranda, så skulle han møte ho. Dette var 4 dager siden, og enda har han ikkje sakt noe, ikkje spurt om de går bra engang. Han sa til venninna mi at han skulle verme ho jenta igjen og at han egentlig ikkje bryr seg om eg blir såra og det alltid er to sider av en sak( veit ikkje helt ka han vil fram til, når det er han som liver gull å grønne skoger, så plutselig puler noen andre) no er han på vei hjem og eg veit ikkje ka eg ska gjøre. La være å ta kontakt, til og med når han ringer, og bare la tida gå sin gang(noke som er jævlig vanskelig) eller ta kontakt(eller vente til han ringer?) og bryr han seg egentlig? Og meinte han det han sa, eller vil han bare ta alt face to face?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vet du svaret på selv egentlig.

 

En mann som "maser om å komme sammen igjen", og samtidig er i syden med en annen dame, puler henne, innrømmer det til deg for å gjøre deg sjalu, og har ikke tid til å snakke med deg fordi han skal på stranden og treffe puledokka si...

 

...må du bare kutte kontakten fullstendig med!!! Han ødelegger deg, og han vet det! (og kanskje nyter det, hvem vet)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Åpenbart at dette er en type som gir faen i deg og bare er interessert i å utnytte deg.

 

Jo raskere du ignorerer mennesket jo bedre er det for deg. Ha null kontakt. Ikke bry deg. Ikke nær følelser hverken negative eller positive så finner du fort noen andre som er bra for deg.

 

Ingen vits å forklare noe for ham. Kutt kontakt og ignorer på alle plattformer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Må bare ha det sakt at de var han som ville eg skulle ta abort!! Og han begynt spesielt og mase om å prøve på nytt, flytte sammen og få barn før aborten blei tatt! Har noen ganger følt at han seier de bare fordi eg skulle ta aborten.

Du har helt rett. 

 

Han løy for å få deg til å ta aborten. Han gir egentlig faen i deg og ''dere''.

 

Glem han. Slett han fra alt. Ikke ta en ''siste samtale engang'' for få ''closure'', det eneste du gjør er å gi han sjansen til å manipulere deg eller gjøre deg til den store stygge ulven på en eller annen måte. Du har med å gjøre med en manipulerende, løynaktig drittsekk, make no mistake! Throw the whole man out!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Snakka med han og han sa at hadde det ikkje vært for at eg sa det il venninna mi(fordi eg va lei meg) hadde vi blitt ilag når han kom heim. Som om det er hans valg, va han som pulte noken. Så han ville heller satse på ho. Ka feila, skal gje meg dårlig samvittighet en siste gang

Det beste du kan gjøre for deg selv er å kutte ut all kontakt med denne fyren. Han behandler deg som dritt, og du vil bare bli ødelagt av å ha kontakt med ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakka med han og han sa at hadde det ikkje vært for at eg sa det il venninna mi(fordi eg va lei meg) hadde vi blitt ilag når han kom heim. Som om det er hans valg, va han som pulte noken. Så han ville heller satse på ho. Ka feila, skal gje meg dårlig samvittighet en siste gang

Det er det jeg sa.. han prøver å manipulere deg til å få dårlig samvittighet. Han vil fortsette å suge livet ut av deg så lenge han er i livet ditt. Kutt han ut som kreften han er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakka med han og han sa at hadde det ikkje vært for at eg sa det il venninna mi(fordi eg va lei meg) hadde vi blitt ilag når han kom heim. Som om det er hans valg, va han som pulte noken. Så han ville heller satse på ho. Ka feila, skal gje meg dårlig samvittighet en siste gang

 

Det er nok en løgn.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis vil alt som kommer ut kjeften hans være konstruert for å bygge hans agenda og redusere deg.

 

Ikke ha mer kontakt.

Ikke be om forklaringer eller noen form for rasjonalisering. Bare kutt ham. For din egen del.

 

Masse slike mennesker.

Se på dette forholdet som et godt kurs i å se og unngå slike mennesker i fremtiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...